Celý příběh nastartoval Sebastian Vettel, který oznámil, že od sezony 2015 bude závodit v barvách Ferrari místo Red Bullu. Jeho bývalý zaměstnavatel tak musel hledat náhradu, kterou se stal ale poměrně narychlo právě Kvyat.
Během roku 2015 se Kvyat v závodech trochu trápil, ale na celkové hodnocení zaostal viditelně za kolegou Danielem Ricciardem. Red Bull chtěl po Rusovi víc, proto čekal jen na vhodný okamžik.
Hned po startu GP Číny 2016 se Kvyat ponořil pod obě Ferrari, která společně kolidovala. Přestože pilot potrestaný nebyl, tak Vettel šel závodníkovi promluvit do duše. Podle Němce se přiřítil Rus do zatáčky „jako torpédo“.
Pilot Red Bullu ale Vettela odbyl tvrzením, že to je zkrátka závodění. Přesto celá situace hodně upoutala a Kvyat měl být možná více opatrný do dalšího závodu. To se ale nestalo.
V následujícím a domácím závodě pro Kvyata přišel asi ten nejhorší moment jeho kariéry. Po startu přistrčil ještě před první zatáčkou Ferrari Sebastiana Vettela. Aby toho nebylo málo, tak do monopostu SF16-H narazil znovu. Červený vůz se roztočil a skončil zničený v bariéře. Rus pokračoval, ale dokončil s kolem ztráty.
Kritika se začala valit ze všech stran, naopak junior v Toro Rosso, Max Verstappen, zajížděl dobré výsledky. Poradce stáje Helmut Marko na nic nečekal a oba jezdce prohodil.
Pro Kvyata to byl šok, se kterým se vyrovnává pravděpodobně dodnes. Jeho psychice určitě ani nepřidalo, že Verstappen první závod pro Red Bull vyhrál.
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.