First Racing se do formule 1 nestihl ani zapsat, i když monopost postavený měl. Vůz byl ovšem až příliš nebezpečný a později těžký, proto ze snahy vyjet na závodní tratě nic nebylo.
Italský závodní tým, který založil Lamberto Leoni se příliš v motorsportu neproslavil. Jeho velmi špatné výsledky určitě nevypadaly na to, že by se tým mohl pokusit vstoupit do formule 1.
First Racing začal s týmem ve formuli 3000, kde pro ně závodil domácí Gabriele Tarquini. Zajímavostí je, že samotný Leoni byl v posádce, ale díru do světa neudělal i přesto, že sám závodil ve formuli 1.
Jeho stáj se po formuli 3000 snažila vstoupit do královny motorsportu od sezony 1989. Monopost navrhoval Richard Divila, kterému se to příliš nepovedlo, kromě toho First Racing musel vzít za vděk hodně špatné motory Judd V8.
Stáj se s novým monopostem 188 objevila na tehdejší show v Bologni, kde se sice nejelo naplno, ale událost měla pomoci týmu k propagaci a získání nových sponzorů. Přestože vůz nebyl podle FIA bezpečný, Gabriele Tarquini usedl za volant a rozhodně se nebál šlápnout na plyn.
Asi není překvapením, že byl vůz i tak o dost pomalejší, než ostatní stáje, přestože na akci objevila jen Osella, Eurobrun, Minardi a Dallara. Všechny tyto stáje byly ve své době hodně vzadu, většinou měli problém postoupit z předkvalifikace.
Trénink (7. prosince 1988) 1 Alex Caffi BMS Dallara F1 88A 57.13, 85.699 km/h 2 Luis Perez Sala Minardi M188 57.17 3 Nicola Larini Osella FA1/L 59.68 4 Fabrizio Barbazza EuroBrun ER188 1m02.01 5 Gabriele Tarquini First 188 1m02.31
Jelikož se blížil start sezony a tým by riskoval vysoké pokuty a ztráty peněz za to, že se nezúčastní, stáj se nevzdávala a pokusila se o postavení nového šasi s využitím materiálu Redus 410 NA. To sice pomohlo k vystužení konstrukce, ale zároveň byl vůz enormně těžký. Zatěžkávacími zkouškami FIA na druhý pokus monopost prošel, jenže Leonimu už v té době bylo jasné, že jeho vůz bude mít problém s tím, aby prošel předkvalifikací.
First Racing se tak sbalil a soustředil se i nadále na závody formule 3000. Ani zde to ale nebylo o moc lepší, jelikož se v následujících letech vozy do některých závodů ani nekvalifikovaly. Leoniho tým opustil motorsport po sezoně 1991.
Monoposty byly odkoupeny stájí Life Racing Engines pro sezonu 1990, která je dokázala přestavět a trochu zredukovat váhu. Bohužel stáj měla také jepičí život a byla k vidění jen jeden rok s tím, že se nekvalifikovala ani do jednoho závodu.