Blízko závodního okruhu v Dubaji se začalo jednat o velkolepém projektu, který byl velmi jedinečný. O jeho výstavbě se hovořilo už během roku 2007.
Union Properties obdrželo jedinečné práva formule 1 k vybudování parku s atrakcemi. Rozpočet na výstavbu byl neuvěřitelných 360 milionů dolarů a celá síť se měla rozrůstat do Evropy a dále na západ. Odhaduje se tak, že celkové náklady by byly přes 1,6 miliardy dolarů.
Tradičně se mělo jednat o horské dráhy, simulátory formule 1 a také měla být k dispozici zóna, kde se budou závodníci cítit jako v paddocku královny motorsportu. Vrcholem všeho byly stupně vítězů a oslavy (pravděpodobně) dětským šampaňským. Atrakcí se plánovalo zhruba dvacet. Celému pocitu ze zážitku měly pomáhat i samotné týmy formule 1, kteří se zapojily už do prvních nákresů.
V březnu roku 2009 ale bylo oznámeno, že i když se mělo téhož podzimu slavnostně otevírat, tak se neotevře. Důvodem byly opět finance, jelikož investoři a sponzoři nakonec od projektu upustili.
Následující rok tehdejší šéf formule 1 Bernie Ecclestone konstatoval, že park jednoduše nebude, tudíž, že se projekt asi ruší. Přesto několik webů dodnes tvrdí, že se mělo v roce 2010 otevírat, nikdy se tak nestalo.
O šest let později přišli lidé z Union Properties s tím, že by chtěli projekt znovu oživit. Aktuálně jsme v roce 2020, třináct let od prvního návrhu, ale situace vypadá stále beznadějně. Přesto jsou na místě zbytky plánovaných atrakcí dodnes.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…