Většinu závodu vedl pilot Renaultu Alain Prost, který se dostal do čela poté, co jeho týmový kolega René Arnoux z vedoucí pozice havaroval.
Aby toho nebylo málo, tak se vyřadil i druhý Renault, který uklouzl na kombinaci kapek deště a oleji z převodovky Dereka Dalyho. Monopost Williamsu roznesl po okruhu poměrně hodně oleje, proto se stala trať všude velmi kluzkou. Francouzský závodník se tak připravil o cenný triumf v Monaku, následující roky ale dokázal na městském okruhu čtyřikrát zvítězit.
Riccardo Patrese se tak dostal do vedení, ale okamžitě dostal hodiny ve vracečce Loews. Zbývalo poslední kolo závodu a do čela se překvapivě posunulo Ferrari Didiera Pironiho, který ale při výjezdu z tunelu zastavil, jelikož mu došlo palivo. První do cíle by tak měl dorazit Andrea de Cesaris s Alfou Romeo, ale tomu se stalo naprosto to samé, co závodníkovi Ferrari.
Přestože Patrese předtím dostal hodiny, byl jediným, kdo dokázal svůj vůz Brabham dotlačit až do cíle. I když Pironi a de Cesaris cílem neprojeli, tak měli dostatečný náskok na to, aby byli klasifikováni na druhé a třetí pozici v Monaku.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…