Většinu závodu vedl pilot Renaultu Alain Prost, který se dostal do čela poté, co jeho týmový kolega René Arnoux z vedoucí pozice havaroval.
Aby toho nebylo málo, tak se vyřadil i druhý Renault, který uklouzl na kombinaci kapek deště a oleji z převodovky Dereka Dalyho. Monopost Williamsu roznesl po okruhu poměrně hodně oleje, proto se stala trať všude velmi kluzkou. Francouzský závodník se tak připravil o cenný triumf v Monaku, následující roky ale dokázal na městském okruhu čtyřikrát zvítězit.
Riccardo Patrese se tak dostal do vedení, ale okamžitě dostal hodiny ve vracečce Loews. Zbývalo poslední kolo závodu a do čela se překvapivě posunulo Ferrari Didiera Pironiho, který ale při výjezdu z tunelu zastavil, jelikož mu došlo palivo. První do cíle by tak měl dorazit Andrea de Cesaris s Alfou Romeo, ale tomu se stalo naprosto to samé, co závodníkovi Ferrari.
Přestože Patrese předtím dostal hodiny, byl jediným, kdo dokázal svůj vůz Brabham dotlačit až do cíle. I když Pironi a de Cesaris cílem neprojeli, tak měli dostatečný náskok na to, aby byli klasifikováni na druhé a třetí pozici v Monaku.
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…