Většinu závodu vedl pilot Renaultu Alain Prost, který se dostal do čela poté, co jeho týmový kolega René Arnoux z vedoucí pozice havaroval.
Aby toho nebylo málo, tak se vyřadil i druhý Renault, který uklouzl na kombinaci kapek deště a oleji z převodovky Dereka Dalyho. Monopost Williamsu roznesl po okruhu poměrně hodně oleje, proto se stala trať všude velmi kluzkou. Francouzský závodník se tak připravil o cenný triumf v Monaku, následující roky ale dokázal na městském okruhu čtyřikrát zvítězit.
Riccardo Patrese se tak dostal do vedení, ale okamžitě dostal hodiny ve vracečce Loews. Zbývalo poslední kolo závodu a do čela se překvapivě posunulo Ferrari Didiera Pironiho, který ale při výjezdu z tunelu zastavil, jelikož mu došlo palivo. První do cíle by tak měl dorazit Andrea de Cesaris s Alfou Romeo, ale tomu se stalo naprosto to samé, co závodníkovi Ferrari.
Přestože Patrese předtím dostal hodiny, byl jediným, kdo dokázal svůj vůz Brabham dotlačit až do cíle. I když Pironi a de Cesaris cílem neprojeli, tak měli dostatečný náskok na to, aby byli klasifikováni na druhé a třetí pozici v Monaku.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…