Většinu závodu vedl pilot Renaultu Alain Prost, který se dostal do čela poté, co jeho týmový kolega René Arnoux z vedoucí pozice havaroval.
Aby toho nebylo málo, tak se vyřadil i druhý Renault, který uklouzl na kombinaci kapek deště a oleji z převodovky Dereka Dalyho. Monopost Williamsu roznesl po okruhu poměrně hodně oleje, proto se stala trať všude velmi kluzkou. Francouzský závodník se tak připravil o cenný triumf v Monaku, následující roky ale dokázal na městském okruhu čtyřikrát zvítězit.
Riccardo Patrese se tak dostal do vedení, ale okamžitě dostal hodiny ve vracečce Loews. Zbývalo poslední kolo závodu a do čela se překvapivě posunulo Ferrari Didiera Pironiho, který ale při výjezdu z tunelu zastavil, jelikož mu došlo palivo. První do cíle by tak měl dorazit Andrea de Cesaris s Alfou Romeo, ale tomu se stalo naprosto to samé, co závodníkovi Ferrari.
Přestože Patrese předtím dostal hodiny, byl jediným, kdo dokázal svůj vůz Brabham dotlačit až do cíle. I když Pironi a de Cesaris cílem neprojeli, tak měli dostatečný náskok na to, aby byli klasifikováni na druhé a třetí pozici v Monaku.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…