Všechny juniorské monoposty evropské formule 3 vypadaly stejně. Nicméně zmíněný tým ART připravil pro závod na Norisringu 2009 hodně zvláštní „inovaci“. Na první pohled to vypadalo, že červenobílé vozy přišly o zadní křídlo, nicméně se jen ukázala vychytralost francouzského týmu.
Princip byl jednoduchý, stáj zkrátka odebrala ze zadního křídla vrchní element, čímž dokázala snížit odpor vzduchu na zadní část. Navíc se zkrátily i bočnice křídla. Monopost Dallara F308 tak byl zkrátka rychlejší na maximální rychlost. Pro městský okruh na Norisringu, který má v podstatě jen rovinky se to vyplatilo.
Soupeři si stěžovali, že je křídlo příliš nízké. Francouzský tým ale poukázal na to, že v pravidlech o rozměrech bočnic nic není, pouze se na bok křídla musí vejít povinná samolepka s číslem a sponzorem. To se splnilo, jelikož ART jednoduše ohnul samolepku dovnitř křídla.
Jednoduché, ale zároveň geniální. Jules Bianchi zvítězil v prvním závodě na městském okruhu, což mu později pomohlo k zisku jezdeckého titulu.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…