Všechny juniorské monoposty evropské formule 3 vypadaly stejně. Nicméně zmíněný tým ART připravil pro závod na Norisringu 2009 hodně zvláštní „inovaci“. Na první pohled to vypadalo, že červenobílé vozy přišly o zadní křídlo, nicméně se jen ukázala vychytralost francouzského týmu.
Princip byl jednoduchý, stáj zkrátka odebrala ze zadního křídla vrchní element, čímž dokázala snížit odpor vzduchu na zadní část. Navíc se zkrátily i bočnice křídla. Monopost Dallara F308 tak byl zkrátka rychlejší na maximální rychlost. Pro městský okruh na Norisringu, který má v podstatě jen rovinky se to vyplatilo.
Soupeři si stěžovali, že je křídlo příliš nízké. Francouzský tým ale poukázal na to, že v pravidlech o rozměrech bočnic nic není, pouze se na bok křídla musí vejít povinná samolepka s číslem a sponzorem. To se splnilo, jelikož ART jednoduše ohnul samolepku dovnitř křídla.
Jednoduché, ale zároveň geniální. Jules Bianchi zvítězil v prvním závodě na městském okruhu, což mu později pomohlo k zisku jezdeckého titulu.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…