Foto: Malcolm Griffiths/LAT Photographic
Všechny juniorské monoposty evropské formule 3 vypadaly stejně. Nicméně zmíněný tým ART připravil pro závod na Norisringu 2009 hodně zvláštní „inovaci“. Na první pohled to vypadalo, že červenobílé vozy přišly o zadní křídlo, nicméně se jen ukázala vychytralost francouzského týmu.
Princip byl jednoduchý, stáj zkrátka odebrala ze zadního křídla vrchní element, čímž dokázala snížit odpor vzduchu na zadní část. Navíc se zkrátily i bočnice křídla. Monopost Dallara F308 tak byl zkrátka rychlejší na maximální rychlost. Pro městský okruh na Norisringu, který má v podstatě jen rovinky se to vyplatilo.
Soupeři si stěžovali, že je křídlo příliš nízké. Francouzský tým ale poukázal na to, že v pravidlech o rozměrech bočnic nic není, pouze se na bok křídla musí vejít povinná samolepka s číslem a sponzorem. To se splnilo, jelikož ART jednoduše ohnul samolepku dovnitř křídla.
Jednoduché, ale zároveň geniální. Jules Bianchi zvítězil v prvním závodě na městském okruhu, což mu později pomohlo k zisku jezdeckého titulu.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…