Osmý závod sezony 2011 rozhodně patří mezi ty nejnudnější za celou historii formule 1. V podstatě se toho příliš neudálo, pouze bojoval Fernando Alonso s Ferrari s Markem Webberem z Red Bullu o druhou pozici.
Aby byla nuda ještě větší, tak během závodu nevyjel na trať Safety Car a dokonce ani žádný jezdec neodstoupil. To se v historii mnohokrát nestalo, navíc už vůbec ne v takovém počtu. Pilot stáje HRT Narain Karthikeyan byl během sezony se svým týmem většinu závodů roku poslední. Stejně tak tomu bylo i ve Valencii se třemi koly ztráty. Proto drží indický závodník smutný rekord, kde je klasifikovaný v závodě na nejhorší pozici v historii.
Protože už delší dobu činí rošt pouhých dvacet vozů, dá se předpokládat, že tento rekord se ještě nějakou dobu udrží.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…