Osmý závod sezony 2011 rozhodně patří mezi ty nejnudnější za celou historii formule 1. V podstatě se toho příliš neudálo, pouze bojoval Fernando Alonso s Ferrari s Markem Webberem z Red Bullu o druhou pozici.
Aby byla nuda ještě větší, tak během závodu nevyjel na trať Safety Car a dokonce ani žádný jezdec neodstoupil. To se v historii mnohokrát nestalo, navíc už vůbec ne v takovém počtu. Pilot stáje HRT Narain Karthikeyan byl během sezony se svým týmem většinu závodů roku poslední. Stejně tak tomu bylo i ve Valencii se třemi koly ztráty. Proto drží indický závodník smutný rekord, kde je klasifikovaný v závodě na nejhorší pozici v historii.
Protože už delší dobu činí rošt pouhých dvacet vozů, dá se předpokládat, že tento rekord se ještě nějakou dobu udrží.
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…