Foto: xpbimages.com
Strategická bitva závodu v Malajsii roku 2013 zahrála lépe do karet právě Webberovi, který vedl závod. Vettel ale nasadil ještě jednu novou sadu pneumatik, kterou si v kvalifikaci pošetřil právě pro závod.
Týmové příkazy zněly jasně: Multi 21 – držte pozice podle vašich čísel na vozech. Vettel jako šampion posledních tří let měl právě jedničku, ale pro tento závod dvojkou být nechtěl. Překvapivě se tak spustil ostrý souboj mezi jezdci Red Bullu o vítězství.
„Jedna z věcí, kterých lituji nejvíce. Měl jsem zvýšit výkon motoru, když se Vettel začal dotahovat. Nicméně jsem si říkal, že nám do konce závodu nezbývá tolik kol, přibližně tři, čtyři nebo pět kol, což při souboji bude hodně opotřebovávat materiál a stroj,“ říká Webber.
Red Bull svým jezdcům nakázal, aby šetřili pohonné jednotky a dojeli tak až do cíle. Vettel ovšem udělal opak, začal zajíždět kvalifikační kola. Němec si stěžoval na rychlost vozu před sebou, ale tým se rozhodl nezasahovat.
„Bylo jasné, že v takové fázi jsme měli všechno tohle snížit (výkon motoru). Otázkou ale zůstává, zda toho Sebastian dodnes lituje. Možná ne, nejsem si tím jistý. Nicméně se podívejte, že jsem také nebyl zrovna žádným andílkem, co se týče jiných závodů.“
Německý šampion se sice po závodě omluvil, ale nakonec svá slova odvolal s tím, že ve své smlouvě nemá nic ohledně těchto příkazů. Na konci sezony se stal počtvrté šampionem a Webber odešel z formule 1.
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.