Grosjean měl s jezdci během sezony několik incidentů. Postupně to začalo vést k obrovským stížnostem a dokonce k tvrzení, že může závodník někoho ohrozit na životě.
Během dvanáctého závodu sezony 2012 k tomu skutečně došlo. Grosjean se hned po odstartování zachytil svým zadním kolem o přední Lewise Hamiltona, přičemž se vozy nekontrolovatelně řítily do zbytku pole. Monopost Lotusu tak přeletěl přes Ferrari Fernanda Alonsa, kterému málem setnul hlavu a vůz F2012 ještě vrazil i do Sergia Péreze. Všechny vozy zůstaly stát na trati.
Hned po závodě říkal právě Alonso, že je velké štěstí, že je stále naživu, i když situace dost zkomplikovala jeho šanci na třetí titul. FIA neváhala a rozhodla se dát Grosjeanovi zákaz startu, jelikož byl příliš nebezpečný pro ostatní. Kromě toho následovala i pokuta 50 000 eur přímo pro jezdce.
Náhradníkem byl na Monze pro Lotus stanovený Jérôme d’Ambrosio. Přestože šéf týmu Éric Boullier tvrdil, že se jeho jezdec poučil, tak následovala kolize po startu v Japonsku s Markem Webberem a incident v Abu Dhabi, taktéž po startu.
Grosjean později přiznal, že vyhledal pomoc psychologa, který mu velmi pomohl s průpravou na další závody a sezonu.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…