V roce 1995 byla postavena oválová závodní trať na Floridě, která měla přilákat především svou destinací. Jednalo se totiž o okruh, který byl doslova přes ulici s legendárním zábavním parkem Disney.
I když na papíře všechno vypadalo dobře, tak z toho nakonec vzniklo velké fiasko. Rozpočet byl nízký a samotná výstavba okruhu stála pouhých šest milionů dolarů, což je přibližně desetkrát méně, než u jiných tratí. Důvodem nízké ceny ale byla i skutečnost, že zde byly dočasné tribuny, toalety a zázemí celkově. K dispozici nebyly ani pořádné garáže, ale to v Americe není nic neobvyklého, týmy si většinou vozí své vlastní vybavení.
Celý komplex se vybudoval na běžné komunikaci, proto byl zachovaný i trochu „hrbolatý“ oválový tvar. Problémem proto byla nevyváženost úhlů zatáček, jelikož v první byl sklon 10 stupňů, ve druhé 8,5 stupně a ve třetí pouhých 7 stupňů.
Problémem také bylo, že okruh zabíral hodně prostoru u parkoviště Disneylandu, což přes vánoce a Nový rok nebylo zrovna ideální. Každoročně se začínalo s výstavbou kolem listopadu, jelikož se závody konaly v lednu.
Situace se začala řešit autobusy, které dovážely všechny návštěvníky na okruh. Všechno bylo hodně kritické, jelikož na první závod Indy dorazilo jednapadesát tisíc diváků. Zkrátka chyběla infrastruktura a myšlenka byla hezčí, než samotná realita.
Přesto Walt Disney World Speedway hostil ještě další čtyři závody Indy 200, ale také Nascar Truck Series. Série trucků se už po dvou letech rozloučila, jelikož jednání se zástupci Disney bylo hodně složité. Po roce 2000 se pořadatelé šampionátu nedokázali domluvit s organizátory IndyCar na smlouvě pro další rok. Disney argumentovalo tím, že závod se bude křížit se Super Bowlem, takže nebude ze strany fanoušků takový zájem. Jednání skončilo a na okruhu už se dále nezávodilo.
Fanoušci alespoň měli možnost se na tomto okruhu projet v rámci Richard Petty Driving Experience a Indy Racing Experience, každopádně závodění zde skončilo. Zajímavé je, že se zde ale stále vyskytovalo pár týmů z Nascar a IndyCar kvůli testování před sezonou. Dokonce se zde uskutečnil i historicky první test tehdy nové série Nascar Infinity Pro Series okruh, ale nebyl příliš bezpečný. Závodník Sam Schmidt skončil paralyzovaný po nehodě v závodě roku 2000.
Asi není překvapením, že se chátrající a nevyužívaná trať v roce 2015 uzavřela a začala demolice. Majitelé oznámili, že využijí prostor okruhu jako parkoviště a rozšíření pro Disneyland.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…