Stáj Tyrrell se ke konci své etapy ve formuli 1 pokoušela vymyslet nejlepší řešení, za nízkou cenu. Finanční problémy nakonec mohly za konec celého projektu, který ale přinesl několik zajímavých nápadů.
V roce 1996 přišel tým s myšlenkou redukce odporu zadních pneumatik tím, že nasadí tehdejší užší přední pneumatiky na zadní nápravu. Kromě toho zkoušel tým i významně upravené zavěšení v průběhu roku.
I když se mohlo zdát, že myšlenka nebude mít efekt, opak byl pravdou. Během testování na starém Hockenheimu, kde byly především rovinky, se stáji povedl úspěch.
Maximálka byla mnohem lepší, takže se stáji podařilo eliminovat nízkou nejvyšší rychlost pohonné jednotky Yamaha.
„Byla to originální myšlenka. Mohlo to vypadat zvláštně, ale vysokých rychlostech byla stabilita dobrá. Jenom trochu horší to bylo na brzdách,“ uvedl tehdejší pilot týmu Ukyo Katayama.
Bývalý inženýr týmu Mike Gascoyne zavzpomínal také na tento pokus, který je podle jeho slov tím nejlepším, který ve formuli 1 vyzkoušel.
Myšlenka ale byla bohužel svržena poté, co výrobce pneumatik Good Year řekl FIA, že není bezpečné pneumatiky otáček. Konstrukce by na zadní nápravě zkrátka nestačila.