Šampion ze sezony 2007 dostal od Ferrari trochu překvapivě sbohem už o dvě sezony později, jelikož měl přijít Fernando Alonso.
Ferrari tehdy dalo Räikkönenovi dvě varianty, buď bude pokračovat u někoho jiného ve formuli 1 a dostane 10 milionů euro, nebo bude někde jinde za 16 milionů euro. Důvod byl jasný, Fin měl platnou smlouvu s týmem, takže se nemohl tak snadno vypovědět.
Pilot měl jasno, vzal si čas na odpočinek. Z formule 1 se přesunul k Citroenu ve WRC, kde startoval trochu překvapivě v barvách Red Bullu. Po dvou letech se vrátil s Lotusem, kde dokázal získat i vítězství.
Přestože Räikkönen nebyl ve formuli 1, tak byl v roce 2010 druhým nejlépe placeným pilotem v šampionátu po Alonsovi. Dokonce i druhý jezdec stáje Ferrari bral méně.
Pokud vám to ale samo o sobě nepřijde tak moc bizarní, tak si uvědomte, že se závodník do stáje v roce 2014 vrátil a závodil zde dalších pět sezon.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…