Šampion ze sezony 2007 dostal od Ferrari trochu překvapivě sbohem už o dvě sezony později, jelikož měl přijít Fernando Alonso.
Ferrari tehdy dalo Räikkönenovi dvě varianty, buď bude pokračovat u někoho jiného ve formuli 1 a dostane 10 milionů euro, nebo bude někde jinde za 16 milionů euro. Důvod byl jasný, Fin měl platnou smlouvu s týmem, takže se nemohl tak snadno vypovědět.
Pilot měl jasno, vzal si čas na odpočinek. Z formule 1 se přesunul k Citroenu ve WRC, kde startoval trochu překvapivě v barvách Red Bullu. Po dvou letech se vrátil s Lotusem, kde dokázal získat i vítězství.
Přestože Räikkönen nebyl ve formuli 1, tak byl v roce 2010 druhým nejlépe placeným pilotem v šampionátu po Alonsovi. Dokonce i druhý jezdec stáje Ferrari bral méně.
Pokud vám to ale samo o sobě nepřijde tak moc bizarní, tak si uvědomte, že se závodník do stáje v roce 2014 vrátil a závodil zde dalších pět sezon.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…