Vybrat pouhých pět závodů není snadné, jelikož největší úspěchy slavil Alonso právě zde.
Každopádně na první příčce nesmí chybět Maďarsko roku 2003, kde ve své první sezoně s týmem Renault získal pole position a v závodě první vítězství. Aby toho nebylo málo, tak porazil o kolo tehdy dominujícího Michaela Schumachera s Ferrari. Král je mrtev, ať žije král…
Španělský závodník dorazil do San Marina jako lídr průběžného pořadí po dvou vyhraných závodech. Po startu z druhé pozice se později dostal do vedení kvůli porouchanému McLarenu Kimiho Räikkönena.
Posledních dvanáct kol pak držel Alonso pozici před mnohem rychlejším Michaelem Schumacherem. I když španělův soupeř hodně bojoval, na vítězství nedosáhl. O rok později se to samé opakovalo, ale tentokrát Schumacher ubránil Alonsa.
Tento závod byl hodně zastíněný vítězstvím Kimiho Räikkönena v posledním kole. Nicméně Alonso musel startovat šestnáctý a po souboji s Christianem Klienem dokonce přepouštěl pozici.
Jeho raketová stíhací jízda mu vynesla třetí místo, ale kdyby například vyjel v pozdějších fázích Safety car, tak by pravděpodobně bojoval i o výhru. Pilot Renaultu předjel po vnější stopě Michaela Schumachera v zatáčce 130R, což je dodnes považováno za jeden z nejlepších manévrů.
Formule 1 se přesunula ze Suzuky do Fuji a Alonso se poprvé vrátil do Renaultu. I když předtím zvítězil v Singapuru, tak situaci hodně ovlivnil jeho týmový kolega Nelson Piquet jr.
Po hektických soubojích v prvním kole mezi vozy Ferrari a McLaren se španělský závodník dostal na druhou pozici, kde sváděl souboj o vedení s Robertem Kubicou.
Skvělá strategie a rychlost vynesla Alonsovi další vítězství ve formuli 1. V současnosti je tento závod posledním, který vyhrál tovární tým Renault.
Po skandálech ze Singapuru předchozího roku, kde údajně Renault donutil nabourat Piqueta za účelem Alonsova vítězství se nad týmem stahovala mračna. Okamžitě vypověděl Renaultu smlouvu hlavní partner ING a i další.
Monopost R29 nebyl konkurenceschopný, nicméně Alonso ukázal svůj talent. Do závodu startoval jako šestý, ale závodník se vyhnul všem problémům a dovezl sobě a stáji Renault třetí pozici. Toho roku to bylo jediné pódium a zároveň španělovo poslední s týmem.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…