Vybrat pouhých pět závodů není snadné, jelikož největší úspěchy slavil Alonso právě zde.
Každopádně na první příčce nesmí chybět Maďarsko roku 2003, kde ve své první sezoně s týmem Renault získal pole position a v závodě první vítězství. Aby toho nebylo málo, tak porazil o kolo tehdy dominujícího Michaela Schumachera s Ferrari. Král je mrtev, ať žije král…
Španělský závodník dorazil do San Marina jako lídr průběžného pořadí po dvou vyhraných závodech. Po startu z druhé pozice se později dostal do vedení kvůli porouchanému McLarenu Kimiho Räikkönena.
Posledních dvanáct kol pak držel Alonso pozici před mnohem rychlejším Michaelem Schumacherem. I když španělův soupeř hodně bojoval, na vítězství nedosáhl. O rok později se to samé opakovalo, ale tentokrát Schumacher ubránil Alonsa.
Tento závod byl hodně zastíněný vítězstvím Kimiho Räikkönena v posledním kole. Nicméně Alonso musel startovat šestnáctý a po souboji s Christianem Klienem dokonce přepouštěl pozici.
Jeho raketová stíhací jízda mu vynesla třetí místo, ale kdyby například vyjel v pozdějších fázích Safety car, tak by pravděpodobně bojoval i o výhru. Pilot Renaultu předjel po vnější stopě Michaela Schumachera v zatáčce 130R, což je dodnes považováno za jeden z nejlepších manévrů.
Formule 1 se přesunula ze Suzuky do Fuji a Alonso se poprvé vrátil do Renaultu. I když předtím zvítězil v Singapuru, tak situaci hodně ovlivnil jeho týmový kolega Nelson Piquet jr.
Po hektických soubojích v prvním kole mezi vozy Ferrari a McLaren se španělský závodník dostal na druhou pozici, kde sváděl souboj o vedení s Robertem Kubicou.
Skvělá strategie a rychlost vynesla Alonsovi další vítězství ve formuli 1. V současnosti je tento závod posledním, který vyhrál tovární tým Renault.
Po skandálech ze Singapuru předchozího roku, kde údajně Renault donutil nabourat Piqueta za účelem Alonsova vítězství se nad týmem stahovala mračna. Okamžitě vypověděl Renaultu smlouvu hlavní partner ING a i další.
Monopost R29 nebyl konkurenceschopný, nicméně Alonso ukázal svůj talent. Do závodu startoval jako šestý, ale závodník se vyhnul všem problémům a dovezl sobě a stáji Renault třetí pozici. Toho roku to bylo jediné pódium a zároveň španělovo poslední s týmem.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…