Příběh stáje Apollon ukazuje partu nadšenců, kteří se nebáli riskovat a chtěli vstoupit do formule 1. Přesto se k vedení týmu připojilo několik významných jmen, kteří chtěli dosáhnout vysněného cíle.
Švýcarský závodník jménem Loris Kessel opustil stáj RAM, kde se mu ale příliš nedařilo. Rozhodl se vytvořit vlastní tým, do kterého chtěl Franka Williamse jako šéfa týmu. To se nepodařilo, ale Williams alespoň nabídl na prodej svůj starý monopost FW03.
Kessel také uzavřel spolupráci se Swiss Jolly Club of Switzerland, který byl úspěšným týmem v rally a cestovních vozech. Na úpravě vozu se pracoval Giacomo Caliri ve společnosti FLY-Studio, který dříve působil jako designér vozů Ferrari.
Během roku 1977 tak vznikl vůz s radikálně dlouhým nosem, upravenými bočnicemi a předním zavěšením a motorem Ford Cosworth V8. Bílo-žlutá kombinace zabarvení vozu také prospěla. I když se měl vůz jmenovat původně jenom Apollon, došlo k přejmenování na Apollon Fly právě z důvodu zmíněného studia.
I když vše vypadalo dobře na papíře, skutečnost byla o mnoho horší. Apollon se snažil dostat na závody v Belgii a Francii, ale bohužel měla stáj problémy s dopravou. Přestože byla přihláška na závod přijata, tým zkrátka nedorazil včas.
Do závodu v Itálii sezony 1977 se stáji podařilo dorazit se vším potřebným. Bohužel boxy byly malé, proto se tým „ubytoval“ venku na asfaltu za garážemi. Všechno působilo hodně amatérsky a nejistě, takže asi není divu, že vůz nebyl pořádně připravený a ani testovaný před závodem.
Kessel, který usedl do kokpitu svého vozu s číslem 41, byl příliš pomalý a během posledního kvalifikačního pokusu vyjel mimo trať. Tím se zpečetil osud švýcarské stáje, která už se nikdy v paddocku formule 1 neobjevila.
Podle Forixu se mělo jednat o Williams FW04, šasi č.3.