Hasemi se dostal do formule 1 v podstatě na divokou kartu se svým týmem Kojima Engineering, který se pohyboval v japonské Top Formuli. I když se v šampionátu odjelo jen pár závodů ročně, tak si pilot nevedl zle a s týmem dorazil na závodní víkend královny motorsportu ve Fuji roku 1976.
Do závodu se kvalifikoval na slušné desáté pozici, přičemž nebýt chyby, tak mohl startovat z pole position. V závodě skončil jako jedenáctý, celých sedm kol za vítězem závodu.
Po skončení GP Japonska bylo pořadateli oznámeno, že právě Hasemi získal nejrychlejší kolo závodu, to ovšem byla chyba. Nejlepší čas si připsal Jacques Laffite, což se potvrdilo o pár dní později.
Tisková zpráva v podání Japonské automobilové federace byla ale pochopena špatně, proto si dodnes mnoho lidí myslí, že právě Hasemi byl tím, komu zůstalo nejrychlejší kolo. Tento špatně zaznamenaný rekord je také zapsán v několika knihách.
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…