Hasemi se dostal do formule 1 v podstatě na divokou kartu se svým týmem Kojima Engineering, který se pohyboval v japonské Top Formuli. I když se v šampionátu odjelo jen pár závodů ročně, tak si pilot nevedl zle a s týmem dorazil na závodní víkend královny motorsportu ve Fuji roku 1976.
Do závodu se kvalifikoval na slušné desáté pozici, přičemž nebýt chyby, tak mohl startovat z pole position. V závodě skončil jako jedenáctý, celých sedm kol za vítězem závodu.
Po skončení GP Japonska bylo pořadateli oznámeno, že právě Hasemi získal nejrychlejší kolo závodu, to ovšem byla chyba. Nejlepší čas si připsal Jacques Laffite, což se potvrdilo o pár dní později.
Tisková zpráva v podání Japonské automobilové federace byla ale pochopena špatně, proto si dodnes mnoho lidí myslí, že právě Hasemi byl tím, komu zůstalo nejrychlejší kolo. Tento špatně zaznamenaný rekord je také zapsán v několika knihách.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…