Hasemi se dostal do formule 1 v podstatě na divokou kartu se svým týmem Kojima Engineering, který se pohyboval v japonské Top Formuli. I když se v šampionátu odjelo jen pár závodů ročně, tak si pilot nevedl zle a s týmem dorazil na závodní víkend královny motorsportu ve Fuji roku 1976.
Do závodu se kvalifikoval na slušné desáté pozici, přičemž nebýt chyby, tak mohl startovat z pole position. V závodě skončil jako jedenáctý, celých sedm kol za vítězem závodu.
Po skončení GP Japonska bylo pořadateli oznámeno, že právě Hasemi získal nejrychlejší kolo závodu, to ovšem byla chyba. Nejlepší čas si připsal Jacques Laffite, což se potvrdilo o pár dní později.
Tisková zpráva v podání Japonské automobilové federace byla ale pochopena špatně, proto si dodnes mnoho lidí myslí, že právě Hasemi byl tím, komu zůstalo nejrychlejší kolo. Tento špatně zaznamenaný rekord je také zapsán v několika knihách.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…