Hasemi se dostal do formule 1 v podstatě na divokou kartu se svým týmem Kojima Engineering, který se pohyboval v japonské Top Formuli. I když se v šampionátu odjelo jen pár závodů ročně, tak si pilot nevedl zle a s týmem dorazil na závodní víkend královny motorsportu ve Fuji roku 1976.
Do závodu se kvalifikoval na slušné desáté pozici, přičemž nebýt chyby, tak mohl startovat z pole position. V závodě skončil jako jedenáctý, celých sedm kol za vítězem závodu.
Po skončení GP Japonska bylo pořadateli oznámeno, že právě Hasemi získal nejrychlejší kolo závodu, to ovšem byla chyba. Nejlepší čas si připsal Jacques Laffite, což se potvrdilo o pár dní později.
Tisková zpráva v podání Japonské automobilové federace byla ale pochopena špatně, proto si dodnes mnoho lidí myslí, že právě Hasemi byl tím, komu zůstalo nejrychlejší kolo. Tento špatně zaznamenaný rekord je také zapsán v několika knihách.
Celo-ženský tým Iron Dames vstupuje do svého sedmého působení ve 24hodinovém závodě v Le Mans.…
Max Verstappen je jeden trestný bod od zákazu startu v F1. Okamžitě se tak začalo…
Iron Lynx v šampionátu FIA WEC v úvodu letošní sezony zažívá divoké jezdecké výměny. Ve…
Tento víkend (6. až 8. června) se DTM blíží k nizozemským dunám u Severního moře.…
GT World Challenge se přesunulo k druhému závodnímu víkendu Endurance Cupu na italskou Monzu, kde…
V letošní sezoně kombinuje Earl Bamber dva závodní programy: kompletní sezonu WEC a celý kalendář…