Hasemi se dostal do formule 1 v podstatě na divokou kartu se svým týmem Kojima Engineering, který se pohyboval v japonské Top Formuli. I když se v šampionátu odjelo jen pár závodů ročně, tak si pilot nevedl zle a s týmem dorazil na závodní víkend královny motorsportu ve Fuji roku 1976.
Do závodu se kvalifikoval na slušné desáté pozici, přičemž nebýt chyby, tak mohl startovat z pole position. V závodě skončil jako jedenáctý, celých sedm kol za vítězem závodu.
Po skončení GP Japonska bylo pořadateli oznámeno, že právě Hasemi získal nejrychlejší kolo závodu, to ovšem byla chyba. Nejlepší čas si připsal Jacques Laffite, což se potvrdilo o pár dní později.
Tisková zpráva v podání Japonské automobilové federace byla ale pochopena špatně, proto si dodnes mnoho lidí myslí, že právě Hasemi byl tím, komu zůstalo nejrychlejší kolo. Tento špatně zaznamenaný rekord je také zapsán v několika knihách.
Jihoamerické duo Nico Pino a Nico Varrone se připojují k Neelu Janimu na palubě Porsche…
Kevin Magnussen bude v letošní sezoně závodit s BMW ve World Endurance Championship (WEC) a…
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…