Závodník z Indie se skrze juniorské formule dostal v loňském roce až na rošt formule 2 k týmu MP Motorsport. Jak k tomu došlo, to je velká záhada, jelikož samotný tým několikrát musel svého rozhodnutí litovat.
Raghunathan už od začátku sezony nestačil na své soupeře, dokonce i na většinou předposlední Tatianu Calderón ztrácel přes vteřinu. Nejvíce se ale „proslavil“ svými penalizacemi. Závodník tak dostal zákaz startu ještě v polovině sezony, jelikož dostal přes dvanáct trestných bodů.
Všechno začalo už v Bahrajnu, kde byl pilot odmávnutý v cíli o kolo zpět, ale přesto pokračoval dále v závodě. Kurióznější tak je, že byl maršálem odmávnutý podruhé.
V Baku během tréninku vyjel mimo trať, ale zkrátka se nedokázal otočit. Traťoví komisaři dokonce vzali do ruky i volant místo jezdce, aby mu pomohli, což se běžně neděje. Asi není překvapením, že pilot auto přehřál a spálil spojku.
Indický závodník si postupně připsal maximálních dvanáct bodů z dvanácti, takže nestartoval v Rakousku. Místo toho, aby se poučil, tak ve zbytku roku také získal dvanáct trestných bodů.
Bohužel pravidla FIA nepamatují na to, že by někdo dokázal získat tolik bodů v jedné sezoně, proto do závodu v Abú Dhabí nakonec nastoupil. Organizátoři s tím nemohli nic dělat, ale pro letošní rok už jsou pravidla změněna.
Závodník si i vyzkoušel formuli 1 proti Leclercovi ve hře F1 2019. Nutno ovšem říct, že jezdci z jeho chování nebyli nadšení ani na simulátoru.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…