Závodník z Indie se skrze juniorské formule dostal v loňském roce až na rošt formule 2 k týmu MP Motorsport. Jak k tomu došlo, to je velká záhada, jelikož samotný tým několikrát musel svého rozhodnutí litovat.
Raghunathan už od začátku sezony nestačil na své soupeře, dokonce i na většinou předposlední Tatianu Calderón ztrácel přes vteřinu. Nejvíce se ale „proslavil“ svými penalizacemi. Závodník tak dostal zákaz startu ještě v polovině sezony, jelikož dostal přes dvanáct trestných bodů.
Všechno začalo už v Bahrajnu, kde byl pilot odmávnutý v cíli o kolo zpět, ale přesto pokračoval dále v závodě. Kurióznější tak je, že byl maršálem odmávnutý podruhé.
V Baku během tréninku vyjel mimo trať, ale zkrátka se nedokázal otočit. Traťoví komisaři dokonce vzali do ruky i volant místo jezdce, aby mu pomohli, což se běžně neděje. Asi není překvapením, že pilot auto přehřál a spálil spojku.
Indický závodník si postupně připsal maximálních dvanáct bodů z dvanácti, takže nestartoval v Rakousku. Místo toho, aby se poučil, tak ve zbytku roku také získal dvanáct trestných bodů.
Bohužel pravidla FIA nepamatují na to, že by někdo dokázal získat tolik bodů v jedné sezoně, proto do závodu v Abú Dhabí nakonec nastoupil. Organizátoři s tím nemohli nic dělat, ale pro letošní rok už jsou pravidla změněna.
Závodník si i vyzkoušel formuli 1 proti Leclercovi ve hře F1 2019. Nutno ovšem říct, že jezdci z jeho chování nebyli nadšení ani na simulátoru.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…