Bývalý šéf stáje Ferrari a současný prezident FIA Jean Todt bojoval za vstup francouzské automobilky Peugeot do formule 1. Po úspěšných letech ve WRC měl přijít další krok.
Po letech v rally a vytrvalostních závodech se zdálo, že je Peugeot připravený povýšit své závodní aktivity. Formule 1 byla na obzoru, jelikož stál v čele Peugeot Sport právě Todt.
Zásluhou vytrvalostních závodů měl Peugeot k dispozici motor 3,5 litru V10, který perfektně zapadal pro formuli 1. Vstoupit chtěl tým za plné tovární podpory, kde by si stavěl i vlastní šasi a závodil na „domácích“ pneumatikach Michelin.
Přestože se stále jen jednalo, tak Peugeot už dosáhl smlouvy o partnerství se značkou Perrier a designér Enrique Scalabroni prezentoval první nákresy monopostu. Všechno mělo začít v roce 1994, přičemž by byl ve formuli 1 po boku Ligieru a Larrousse třetí tým z Francie.
Nicméně Todt oznámil, že odchází z pozice u Peugeot Sport, jelikož podepsal s Ferrari. Kvůli jeho odchodu skončila naděj na vstup nového týmu. Peugeot alespoň začal dodávat motory pro McLaren, což nebylo příliš úspěšné partnerství.
Motory Peugeot později odkoupila společnost Asiatech, která je přestavěné prodávala a využilo toho například Arrows nebo Minardi. Všechny pohonné jednotky ale byly pomalé a nespolehlivé, proto v roce 2002 „Peugeot“ závodil naposledy.