Foto: UnracedF1
Vzpomínáte si ještě na článek o stáji Andrea Moda? Údajně nejhorší tým formule 1, který měl ilegální vozy a jehož šéf byl zatčený přímo na okruhu? Tak právě z něho měl být vytvořen tým Bravo F1.
Projekt španělské stáje začal v polovině roku 1992 pod dohledem Jeana-Pierra Mosniera a bývalého pilota formule 1 Adriána Campose. Prvním oznámeným pilotem byl Španěl Jordi Gené. Role dvojky zůstává dodnes nejasná, ale jednalo se například s Nicolou Larinim, Lucou Badoerem, Pedro de la Rosou nebo s Damonem Hillem. Gené byl dokonce oficiálně prezentován s modelem monopostu Bravo F1, ale to bylo vše.
Monopost byl vytvořen na základech S921 s motorem Judd V8. I když byla Andrea Moda zpochybňována pro malý rozpočet, tak Bravo F1 měl mít ještě méně peněz. Monopost Bravo S931 byl přesto zkonstruován, ale ještě v prosinci dostal od FIA stopku, protože neprošel nárazovými testy.
Tým byl přesto přihlášený na rošt sezony 1993, bohužel předčasné úmrtí Mosniera projekt ovlivnilo. I když se stáj snažila dále vyvíjet a přestavět monopost, tak finance zkrátka nebyly. Na konci roku to Bravo F1 vzdalo s plány a do formule 1 se tak nikdy nedostalo.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…