Španělský projekt s názvem Bravo F1, který se nikdy nedostal na rošt zaujal především tím, z čeho měl vzniknout.
Vzpomínáte si ještě na článek o stáji Andrea Moda? Údajně nejhorší tým formule 1, který měl ilegální vozy a jehož šéf byl zatčený přímo na okruhu? Tak právě z něho měl být vytvořen tým Bravo F1.
Projekt španělské stáje začal v polovině roku 1992 pod dohledem Jeana-Pierra Mosniera a bývalého pilota formule 1 Adriána Campose. Prvním oznámeným pilotem byl Španěl Jordi Gené. Role dvojky zůstává dodnes nejasná, ale jednalo se například s Nicolou Larinim, Lucou Badoerem, Pedro de la Rosou nebo s Damonem Hillem. Gené byl dokonce oficiálně prezentován s modelem monopostu Bravo F1, ale to bylo vše.
Monopost byl vytvořen na základech S921 s motorem Judd V8. I když byla Andrea Moda zpochybňována pro malý rozpočet, tak Bravo F1 měl mít ještě méně peněz. Monopost Bravo S931 byl přesto zkonstruován, ale ještě v prosinci dostal od FIA stopku, protože neprošel nárazovými testy.
Tým byl přesto přihlášený na rošt sezony 1993, bohužel předčasné úmrtí Mosniera projekt ovlivnilo. I když se stáj snažila dále vyvíjet a přestavět monopost, tak finance zkrátka nebyly. Na konci roku to Bravo F1 vzdalo s plány a do formule 1 se tak nikdy nedostalo.