Ferrari bylo na nože s FIA kvůli homologaci vozu 250 LM pro vytrvalostní závody. Aby mohl vůz startovat, tak bylo potřeba vyrobit sto kusů tohoto vozu i pro běžný prodej. Jenže Italové to obešli. Nevyrobili sto vozů, ale zhruba polovinu, kterou během kontroly postupně převáželi z místa na místo! Není divu, že se FIA na Scuderii naštvala.
Následujícího roku už přišly protesty od soupeřů, takže se muselo 250LM poroučet. Enzo Ferrari šel za pořadateli s tím, že chce jejich podporu. To ovšem a pochopitelně odmítli, proto jim Ferrari vrátil licenci a řekl, že už nikdy nebude závodit v národních barvách Itálie.
Do konce sezony 1964 formule 1 zbývaly pouze dva závody, které se stáj rozhodla odjet v barvách Severní Ameriky, tudíž modrobílé. Aby pan Ferrari podpořil své znechucení, stáj se přihlásila jako soukromý tým NART (North American Racing Team), nikoliv Ferrari.
Přesto modrá a bílá sehrála důležitou historii v týmu Ferrari, jelikož s barvami získal John Surtees mistrovský titul. Surtees je tak nejen prvním závodníkem, který získal titul na dvou i na čtyřech kolech, ale také jediným, který vyhrál titul s Ferrari, které nebylo červené. Pan Ferrari přehodnotil svůj názor a vrátil se následující rok opět k ikonické barvě.
Tým ME Motorsport bude v sezóně 2025 opět soutěžit v německém ADAC GT4. Tým pořídil…
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…