Inoue se dostal do formule 1 přes sezonu formule 3000, kde si ale nepřipsal ani jeden bod. Za vděk tak vzal rozpadající se tým Simtek, který mu dal nabídku na závod v domácím Japonsku.
Závod nedokončil, ale do té doby nejel až tak špatně. Následovala sezona u týmu Footwork, kde se proslavil. Bohužel se nejednalo o dobré výsledky, ale o ty špatné.
Během tréninku na GP Monaka jeho vůz zůstal stát a během odtahování se převrátil a narazil do bariéry. Inouemu se naštěstí nic nestalo. Bizarní incident se stal ještě během závodu v Maďarsku, kde odstavil svůj hořící vůz. Když ale přebíhal trať pro hasící přístroj, tak do něj narazila Tatra záchranářského vozu. Pilot se skácel k zemi, ale přestože incident vypadal vážně, jezdec neměl žádný úraz, jen namoženou nohu.
I když Inoue zůstával většinu sezony za svým týmovým kolegou Giannim Morbidellim a později Maxem Papisem, jednal o angažmá pro další sezonu. Nejlepším výsledkem bylo osmé místo v Itálii roku 1995, ale tehdy se body udělovaly pouze první šestce.
Tým Tyrrell, který už byl jednou nohou na odchodu z formule 1 původně mohl mít právě Inoueho, nicméně další japonec jménem Ukyo Katayama donesl dobré peníze od tabákové společnosti Mild Seven.
Inoue se nevzdával a dokonce byl oznámený jako jezdec Minardi. Osobní sponzor ale na poslední chvíli odmítl dát finance, takže se závodník poroučel z formule 1.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…