Pole position získal v závodě překvapivě Nick Heidfeld s Williamsem, ale do čela se dostal pilot McLarenu. Ve třicátém kole se Räikkönen dopustil chyby a vyjel v zatáčce Ford mimo trať. Fin si tímto poškodil deflektor svého monopostu. Heidfeld se tak dostal do vedení alespoň na jedno kolo, než zajel do boxů.
Po zastávkách se do boje o vítězství přidal i Fernando Alonso. Räikkönen později také zamířil do boxů pro palivo, ale při snaze získat něco na Alonsa probrzdil pneumatiku, kde se vytvořila ploška. Podle pravidel sezony 2005 ale piloti nesměli měnit pneumatiky. McLaren tak pokračoval, ale stále držel dobré časy.
Räikkönen opět zamířil do boxů, takže se Alonso ujal vedení. Pilot Renaultu udělal chybu a také vyjel mimo trať, což ho stálo celých sedm vteřin. Alonso zamířil také do boxů a ještě osm kol před cílem se zdálo, že McLaren konečně bude slavit vítězství.
Räikkönenova pneumatika už na tom ale byla hodně špatně a začala vibrovat společně s předním zavěšením. Fin tak musel zpomalit a Alonso byl jasně rychlejší. Pouhá dvě kola do cíle byl rozestup už jen 2,7 s. Při nájezdu do posledního okruhu už ztrácel Renault jen 1,5 s, ale přišla katastrofa. Pneumatika praskla a zlomila zavěšení McLarenu.
Räikkönen tak skončil ve štěrkové zóně a Alonso se radoval z dalšího vítězství. Svůj náskok navýšil opět o deset bodů, což bylo v té době maximum.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…