Finský závodník se po vítězství v Abú Dhabí dostavil na poslední závod v Brazílii, kde startoval až z deváté pozice. Závod odstartoval a na okruhu chvílemi pršelo a chvíli bylo sucho.
Räikkönen jel v dvaapadesátém kole na pneumatikách do sucha, ale začalo znovu pršet. Jeho vůz uklouznul ve dvanácté zatáčce a vyjel do trávy. Pilot se ale rozhodl pokračovat rovně do vysfaltované zóny, kde stáli i traťoví komisaři. Fin jel stále rovně po asfaltu vedle trati, ale najednou zjistil, že je výjezd uzavřený.
Závodník tak musel zastavit, otočit se a v protisměru se vrátit zase po trávě tam, kde vyjel. I když ztratil velké množství času, tak získal alespoň bod za desáté místo.
„Vyjel sem mimo trať v poslední zatáčce během dvaapadesátého kola, protože jsem neviděl dobře, jelikož bylo mé hledí špinavé a zamlžené. Tam, kde jsem vyjel mimo trať je pitlane pro doprovodné závody, ale musíte projet skrze závoru. To samé jsem udělal v roce 2001 během závodu, ale tehdy bylo otevřeno. Někdo ji tentokrát zavřel. Pro příští rok se raději ujistím, že je znovu otevřená,“ prozradil po závode pilot Lotusu.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…