Finský závodník se po vítězství v Abú Dhabí dostavil na poslední závod v Brazílii, kde startoval až z deváté pozice. Závod odstartoval a na okruhu chvílemi pršelo a chvíli bylo sucho.
Räikkönen jel v dvaapadesátém kole na pneumatikách do sucha, ale začalo znovu pršet. Jeho vůz uklouznul ve dvanácté zatáčce a vyjel do trávy. Pilot se ale rozhodl pokračovat rovně do vysfaltované zóny, kde stáli i traťoví komisaři. Fin jel stále rovně po asfaltu vedle trati, ale najednou zjistil, že je výjezd uzavřený.
Závodník tak musel zastavit, otočit se a v protisměru se vrátit zase po trávě tam, kde vyjel. I když ztratil velké množství času, tak získal alespoň bod za desáté místo.
„Vyjel sem mimo trať v poslední zatáčce během dvaapadesátého kola, protože jsem neviděl dobře, jelikož bylo mé hledí špinavé a zamlžené. Tam, kde jsem vyjel mimo trať je pitlane pro doprovodné závody, ale musíte projet skrze závoru. To samé jsem udělal v roce 2001 během závodu, ale tehdy bylo otevřeno. Někdo ji tentokrát zavřel. Pro příští rok se raději ujistím, že je znovu otevřená,“ prozradil po závode pilot Lotusu.
Alex Lynn, pilot vozu Cadillac V-Series.R #12, získává pole position pro letošní 24h v Le…
Cadillac Hertz Team Jota si připisuje pole position zásluhou Alexe Lynna. Aby toho nebylo málo,…
Frederik Vesti letos debutuje ve 24h v Le Mans v kategorii Hypercar. V Cadillacu LMDh…
Šampionát DTM je součástí motorismu už od roku 1984, tudíž je zcela pochopitelné, že se…
V motorsportu, kde závodní vozy musí fungovat až 24 hodin na hranici technických možností, rozhoduje…
Německý závodník si připsal rekordní 26. pole position, čímž překonal "Pana DTM" Bernda Schneidera. Přestože…