Některé příběhy o sponzorech ve formuli 1 jsou zkrátka neuvěřitelné. Jedním z nich je i výrobce energetických nápojů Hype Energy, který chtěl původně konkurovat Red Bullu. Za jediným závodem Andrého Lotterera v F1 stojí právě tento nápoj.
V královně motorsportu má stále největší slovo Red Bull, co se týče energetických nápojů, i když Rich Energy o sobě také dal hodně vědět.
Hype Energy byl představen v roce 1994 jedním ze zakladatelů Hard Rock Cafe a hned o rok později byl už ve formuli 1. Na vozech Arrows (Footwork) bylo logo energetického nápoje umístěné jak na celém předním křídle, tak i na tom zadním. O dva roky později se loga dostala na tým úřadujících mistrů světa Benetton. Na bočnicích jsme tak mohli vidět zářivě žluté logo Hype, které vzal pod svá křídla i Williams. Barvou to na sebe hodně upoutalo, ale čistě název Hype nebyl zkrátka úplně vypovídající.
Přes velké investice se ale energetický nápoj poroučel na konci sezony 1997 z paddocku. Údajně se výrobce chtěl soustředit na jiné oblasti motorsportu. Nicméně první návrat byl zaznamenán v roce 2014, kdy se do pozice generálního ředitele dostal bývalý pilot formule 1 Bertrand Gachot.
Gachot chtěl využít příležitosti v podobě postupně umírajícího týmu Caterham, a proto nabídl šéfům stáje 300 000 dolarů za start Andrého Lotterera ve formuli 1 během GP Belgie 2014. Německý závodník a vítěz 24h Le Mans dostal jedinečnou příležitost, která ale měla krátkého trvání. Kvalifikace se němcovi povedla, jelikož porazil svého týmového kolegu Marcuse Ericssona, který seděl v monopostu od začátku roku. V závodě na okruhu Spa-Francorchamps ale neodjel ani jedno celé kolo, jelikož se jeho monopost porouchal.
Překvapivě přišla ještě jedna nabídka na závod „zdarma“ v Abú Dhabí, ale Lotterer to odmítl, jelikož nechtěl jen kroužit někde vzadu. V Belgii to byl zkrátka takový výlet za zážitkem a Caterham po posledním závodě sezony 2014 skončil ve formuli 1.
Hype se nevzdal, jelikož zamířil k dalšímu velkému sponzorství. Tentokrát u týmu Force India, kde se pohyboval až do konce sezony 2017. Partnerství bylo opět na monopostech týmu v obrovské míře, i když šílená žlutá už se nekonala. Zajímavostí je, že Gachot v podstatě sponzoroval ten samý tým, pro který kdysi závodil.