Kategorie Hypercars je známá tím, že vozy v ní jsou těžké na uchopení. Jelikož jezdec sedí hodně nízko a projíždí zatáčkami mnohem rychleji než v GT3, jsou géčka, která pociťuje mnohonásobně větší. Takže nejen, že jsou vozy Hypercars hodně fyzické, jsou i náročné na řízení. I přes to se Earl Bamber cítil v Cadillacu víc než komfortně.
„Tato auta se docela snadno řídí, takže to na nás z hlediska výkonu vůbec nemá vliv. Nejsou příliš fyzické.
Možná jiní říkají, že ano, ale Cadillac rozhodně není fyzický k řízení. Naopak je velmi jednoduchý,” sdělil Earl Bamber ve čtvrtek před závodem. V závodě, ve výjezdu ze zatáčky Eau Rouge, způsobil závažnou nehodu s BMW GT3 týmu WRT.
Laurens Vanthoor, bývalý týmový kolega Earla Bambera, zveřejnil po závodě na platformu X anketu o vině, ve které jednoznačně vede Bamber. I v pozdějším rozhovoru přiznal, že Earl byl „příliš sebevědomý, což v těchto autech není vždycky dobré.”
Cadillac letos začal trend, kdy do šesti-hodinových závodů nasazuje pouze dva piloty: Earla Bambera a Alexe Lynna. Podle Bambera je to výhoda: „Myslím, že 2 jezdci v jednom autě je opravdu výhoda. Myslím, že nám to hodně pomáhá s přípravou na závody.
Samozřejmě to má své klady a zápory, je to určitě výhoda z hlediska praxe a strategie, ale během závodu to může být zapeklité, zejména s maximálními jízdními časy a tak dále.”
Timo Glock se po třech letech vrací do DTM. O svém navrátu, očekávání a novém…
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…