Kategorie Hypercars je známá tím, že vozy v ní jsou těžké na uchopení. Jelikož jezdec sedí hodně nízko a projíždí zatáčkami mnohem rychleji než v GT3, jsou géčka, která pociťuje mnohonásobně větší. Takže nejen, že jsou vozy Hypercars hodně fyzické, jsou i náročné na řízení. I přes to se Earl Bamber cítil v Cadillacu víc než komfortně.
„Tato auta se docela snadno řídí, takže to na nás z hlediska výkonu vůbec nemá vliv. Nejsou příliš fyzické.
Možná jiní říkají, že ano, ale Cadillac rozhodně není fyzický k řízení. Naopak je velmi jednoduchý,” sdělil Earl Bamber ve čtvrtek před závodem. V závodě, ve výjezdu ze zatáčky Eau Rouge, způsobil závažnou nehodu s BMW GT3 týmu WRT.
Laurens Vanthoor, bývalý týmový kolega Earla Bambera, zveřejnil po závodě na platformu X anketu o vině, ve které jednoznačně vede Bamber. I v pozdějším rozhovoru přiznal, že Earl byl „příliš sebevědomý, což v těchto autech není vždycky dobré.”
Cadillac letos začal trend, kdy do šesti-hodinových závodů nasazuje pouze dva piloty: Earla Bambera a Alexe Lynna. Podle Bambera je to výhoda: „Myslím, že 2 jezdci v jednom autě je opravdu výhoda. Myslím, že nám to hodně pomáhá s přípravou na závody.
Samozřejmě to má své klady a zápory, je to určitě výhoda z hlediska praxe a strategie, ale během závodu to může být zapeklité, zejména s maximálními jízdními časy a tak dále.”
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…