Kategorie Hypercars je známá tím, že vozy v ní jsou těžké na uchopení. Jelikož jezdec sedí hodně nízko a projíždí zatáčkami mnohem rychleji než v GT3, jsou géčka, která pociťuje mnohonásobně větší. Takže nejen, že jsou vozy Hypercars hodně fyzické, jsou i náročné na řízení. I přes to se Earl Bamber cítil v Cadillacu víc než komfortně.
„Tato auta se docela snadno řídí, takže to na nás z hlediska výkonu vůbec nemá vliv. Nejsou příliš fyzické.
Možná jiní říkají, že ano, ale Cadillac rozhodně není fyzický k řízení. Naopak je velmi jednoduchý,” sdělil Earl Bamber ve čtvrtek před závodem. V závodě, ve výjezdu ze zatáčky Eau Rouge, způsobil závažnou nehodu s BMW GT3 týmu WRT.
Laurens Vanthoor, bývalý týmový kolega Earla Bambera, zveřejnil po závodě na platformu X anketu o vině, ve které jednoznačně vede Bamber. I v pozdějším rozhovoru přiznal, že Earl byl „příliš sebevědomý, což v těchto autech není vždycky dobré.”
Cadillac letos začal trend, kdy do šesti-hodinových závodů nasazuje pouze dva piloty: Earla Bambera a Alexe Lynna. Podle Bambera je to výhoda: „Myslím, že 2 jezdci v jednom autě je opravdu výhoda. Myslím, že nám to hodně pomáhá s přípravou na závody.
Samozřejmě to má své klady a zápory, je to určitě výhoda z hlediska praxe a strategie, ale během závodu to může být zapeklité, zejména s maximálními jízdními časy a tak dále.”
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…