Ralf Aron, který se od šestého místa v evropské sezóně F3 2018 soustředil především na své manažerské povinnosti v Premě, bude závodit v GT World Challenge Europe, sérii GT Masters a 24hodinovém závodě na Nürburgringu jako juniorský tovární jezdec Mercedesu.
Je jedním ze tří nových přírůstků do sestavy Mercedesu GT3 pro rok 2023, připojuje se k Jordanu Loveovi a Jusufovi Owegovi.
Love bude soutěžit v GT World Challenge Australia jako součást domácí kampaně, zatímco Owega bude závodit v DTM kde se připojí se k týmu Landgraf. I nadále zůstavjí juniorskými piloty Arjun Maini a David Schumacher, kteří budou pokračovat v DTM.
„Pro rok 2023 jsme k naší silné jezdecké sestavě přidali několik talentovaných a rychlých kluků, kteří v minulé sezóně opět dosáhli nesporných špičkových úspěchů,“ řekl Stefan Windle, vedoucí závodního oddělení pro zákazníky Mercedesu.
„S Ralfem Aronem, Jordanem Lovem a Jusufem Owegou vítáme tři nové nadějné členy do rodiny nejrychlejších na světě, z nichž všichni již prokázali svůj talent a nyní mohou pokračovat ve svém rozvoji jako juniorští jezdci v Mercedes-AMG.
V důsledku toho jsme přesvědčeni o tom, že jsme ve skvělé pozici pro novou sezónu, a těšíme se na vzrušující momenty v motoristickém sportu a spoustu společných úspěchů.“
Celkově se sestava rozrostla na 18 zavedených jezdců a nadějných talentů. Z toho je 11 plnohodnotných „performance“ pilotů, dva jsou „experti“ a pět „juniorů”. Mezi nimi budou po celou sezónu podporovat zákaznické a výkonnostní týmy Mercedesu.
Ve strojích Mercedes GT3 se „performance“ jezdci objeví ve všech hlavních národních a mezinárodních sériích GT. Hlavním doplněním je přidání Mikaëla Greniera a Fabiana Schillera do seznamu, který zahrnuje Lucase Auera, Philipa Ellise, Mara Engela, Maximiliana Götze, Julese Gounona, Thomase Jägera, Daniela Juncadellu, Raffaele Marciella a Lucu Stolze. Grenier i Schiller byli povýšeni na „performance“ seznam poté, co zapůsobili jako „juniorští“ jezdci.
Byly oznámeny i programy pro „expertní“ piloty Mercedes-AMG. Severoamerický závodní specialista Daniel Morad se zúčastní sedmi závodních víkendů GT World Challenge America a závodu Intercontinental GT Challenge v Indianapolis. Adam Christodoulou bude primárně závodit na Nürburgringu v závodech NLS.
Thomas Jäger bude v rámci svých povinností v oblasti vývoje vozu v akci během 24h Nürburgringu a série 24H. Navíc zůstává sportovním ředitelem v DTM.
Ve stáji továrních jezdců Mercedesu letos chybí Maxi Buhk, který ukončil závodění loni v říjnu, a Manuel Metzger, který byl dříve „expertním“ jezdcem.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…