GT World Challenge

WRT oznamuje sestavy pro GT World Challenge, Valentino Rossi zůstává

Tým WRT potvrdil svou kompletní sestavu pro sezónu 2023 Fanatec GT World Challenge Europe Powered by AWS a přidal další dvě přihlášky BMW M4 GT3, které budou bojovat v deseti kolovém šampionátu.


Po ohlášení svých posádek #32 a #46 v prosinci belgický tým nyní dokončil složení svých strojů #30 a #31. Tým WRT proto ve své první sezóně zahájí čtyřvozový útok v konkurenci BMW.

Vůz číslo 30 bude soutěžit v úplném šampionátu ve třídě Gold Cup. Niklas Krütten a Calan Williams si rozdají řidičské povinnosti ve Fanatec GT Sprint Cupu, zatímco Jean-Baptiste Simmenauer doplňuje jejich trio na Endurance.

Krütten a Williams jsou oba připraveni na své sériové debuty, i když první z nich má zkušenosti s M4 GT3 v NLS a ADAC GT Masters. Williams je v závodech GT nováčkem, který absolvoval tři roky na podpůrném balíčku F1 ve FIA Formuli 2 a FIA Formuli 3.

Simmenauer zůstává u týmu WRT poté, co získal ocenění stříbrné třídy na loňském CrowdStrike 24 Hours of Spa a ve Fanatec GT Endurance Cup. Francouz bude také soutěžit v letošní sezóně Fanatec GT Sprint Cup a přesedne do vozu #31 po boku krajana Thomase Neubauera.

Neubauer vstupuje do své druhé sezóny s týmem WRT po útěku v roce 2022, ve kterém si zajistil dva tituly stříbrné třídy a slávu CrowdStrike 24 Hours of Spa. Francouzovi nejsou cizí stroje BMW, protože v roce 2021 běžel Fanatec GT Endurance Cup s ROWE Racing, i když v modelu M6 bavorské značky.

Číslo 31 je v tomto termínu nastaveno na rozdělený program, jehož sestavu Fanatec GT Endurance Cup tvoří Tim Whale, Lewis Proctor a Adam Carroll. Britské trio bude soutěžit o bronzový pohár v přihlášce pod značkou Gettrx.

Proctor zůstává s týmem poté, co minulé období prošel plánem Endurance, zatímco Whale a Carroll postoupili z GT4 European Series. Carroll přichází s obrovskými zkušenostmi z celé řady seriálů a do týmu WRT se vrátí více než deset let poté, co v roce 2012 v závodě FIA GT Championship v Donington Parku předstoupil za Stéphana Ortelliho.

#30 – Niklas Krütten & Calan Williams (full season) & Jean-Baptiste Simmenauer (Endurance)
#31 – Jean-Baptiste Simmenauer & Thomas Neubauer (Sprint) & Tim Whale, Lewis Proctor & Adam Carroll (Endurance)
#32 – Dries Vanthoor & Charles Weerts (full season) & Sheldon van der Linde (Endurance)
#46 – Valentino Rossi & Maxime Martin (full season) & Augusto Farfus (Endurance)

Jiří Košta

Recent Posts

Müller a Wehrlein s Porsche Penske už ve Spa

Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…

32 minutami ago

Maro Engel: nejkuženější jezdec DTM

Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…

15 hodinami ago

Jules Gounon o své debutové sezoně v DTM

Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…

15 hodinami ago

Thomas Jäger před sezonou DTM o změnách v šampionátu

Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…

15 hodinami ago

James Barclay odchází z pozice šéfa Jaguar TCS Racing, co to znamená pro tým?

Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…

1 dnem ago

Je tu nová sezona DTM! Na scénu přichází také Glock a Gounon

Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…

3 dny ago