Dva tovární vozy Porsche Penske Motorsport skončily na pátém a šestém místě ve třídě Hypercar v Sebringu. Porsche bojovalo o konečné umístění na stupních vítězů v první polovině závodu, ale nemělo tempo, aby si udrželo přední pozice před Ferrari a Cadillacem.
Porsche 963 s číslem 5 ztratilo další pozici penalizací za porušení Full Course Yellow. Výsledek druhého vozu, číslo 6, sdílené Kevinem Estrem, Andre Lottererem a Laurensem Vanthoorem byl ohrožen elektrickým problémem v posledních hodinách závodu.
„Udělali jsme to nejlepší, co jsme mohli, s tím, co aktuálně máme, a udělali jsme významný pokrok ve srovnání se zahájením sezóny série IMSA v Daytoně,“ řekl Laudenbach, Viceprezident Porsche Motorsport, s odkazem na noční můru Porsche 963 debutující v lednu 24-hodinovce v Daytoně.
„Spolehlivost našich dvou Porsche 963 nebyla tento víkend problémem. Ukázalo se však, že v mnoha oblastech máme stále co dohánět.
Ve srovnání s konkurencí nám chybí výkon. Musíme na tom v následujících týdnech přímo a intenzivně pracovat,“ dodává Laudenbach.
Vyjádřil však přesvědčení, že Porsche se bude schopno odrazit od zdrcujícího začátku své kampaně v roce 2023 a trval na tom, že důvěřuje týmu a struktuře, kterou vybudoval pro své dvojité účinkování ve WEC a IMSA.
„S pátým a šestým místem výsledek rozhodně ještě není takový, jaký bychom chtěli,“ řekl Kuratle, ředitel továrního programu Porsche LMDh.
„Přesto to byl pro nás ve WEC dobrý start do nové éry. Gratulujeme Toyotě, Ferrari a Cadillacu. S posádkou tady určitě doženeme, tým má obrovský potenciál. Věříme našemu velmi silnému týmu pilotů a máme potřebnou infrastrukturu.“
„Nepochybně to byl silný a pozitivní den pro Cadillac Racing,“ komentoval Lynn. „Naši kampaň WEC jsme zahájili čtvrtým místem a myslím, že bychom to na začátku víkendu brali.
Je to poprvé, co všichni společně pracovali na zcela novém programu, a dostat se do 10 sekund za pódium proti tak silnému týmu, jako je Ferrari, je prostě fantastický začátek s mnohem více, na čem se zlepšit.
Jsme tým, který chce dosáhnout dobrých věcí, takže i když to respektujeme jako dobrý výsledek, odcházíme s pocitem, že jsme chtěli víc.
Bojovali jsme o pódium s Ferrari a trochu jsme měli smůlu se žlutou na konci. Byli jsme tak trochu nejlepší ze zbytku, takže budeme pokračovat.”
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…