Právě u německého závodníka je angažmá u Peugeotu logické, neboť ve formuli E bude příští rok usedat do formule nově příchozího Maserati, které stejně jako Peugeot spadá pod nizozemský koncern Stellantis
„Poprvé budu jezdit v prototypu, a také v hypercaru. Je pochopitelné, že se na test velmi těším. Peugeot 9×8 má nápaditý design a skutečnost, že pravidla LMH poskytují takovou volnost v designování, je fantastická,“ uvedl Günhter, jehož slova cituje portál speedweek.com
Peugeot již ve vytrvalostních závodech nastupoval, a to v letech 2010 a 2011 v interkontinentálním Le Mans Cupu, přičemž oba ročníky ovládl. A v sezoně 2009 triumfoval v legendární 24 hodinovce Le Mans, na což velmi dobře pamatuje i Maxi: „Vím o úspěších a výkonech Peugeotu ve vytrvalostních závodech velmi dobře – zejména vítězství v Le Mans v roce 2009. Tehdy jsem závodil v motokárách a pamatuji si velmi přesně na nezkrotnou vášeň značky pro sport. Opravdu se nemůžu dočkat, až poprvé budu řídit Peugeot 9X8 a přispěji k produktivnímu testu v Bahrajnu.“
Jako první se do nového prototypu posadí tovární jezdec Nico Müller, kterého ve voze #94 vystřídá posléze Günther. Kromě nich si také 9X8 vyzkouší úřadující šampion LMP3 evropské odnože Le Mans Series Malthe Jakobsen a dvojnásobný mistr Yann Ehrlacher, jenž je známý z WTCR.
Ve voze s číslem 93 se vystřídaljí mistr světa formule E Stoffel Vandoorne a Mikkel Jensen.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…