Rossi se dokázal udržet na pozici, ve které pokračoval po zastávce v boxech ve druhém ze dvou nedělních jednohodinových závodů v Brands poté, co zvýšil tempo v závěrečných rychlostních zkouškách.
Ital popsal závodní víkend jako „velmi odlišný“ od testování před jeho druhým závodním výjezdem sezóny, který následoval po jeho debutu s WRT v kole GTWCE Endurance Cup v Imole minulý měsíc.
„Po dni testování je snazší dostat vůz na limit,“ řekl Rossi.
„V testu se můžete soustředit na řízení auta, ale o závodním víkendu, v tréninku a hlavně v závodě je to velmi, velmi obtížné, protože máte spoustu aut, věcí, které se kolem vás dějí.
Nemáte pět kol, abyste se sžili s vozem – musíte jet, zabrat a udělat své nejrychlejší kolo. Na tomhle bodu musím zapracovat.“
Rossi zrychlil tempo v průběhu druhé poloviny druhého závodu: když se závod chýlil ke konci, zajel sekvenci kol s vysokou délkou 1 m23 s a zajel časy srovnatelné s ostatními Audi třídy Pro v poli.
Jeho nejrychlejší kolo 1 m 23,852 s ve srovnání s Vervischovým nejlepším 1 m 23,704 s v první polovině závodu.
Rossi předpokládal, že ve druhém ze dvou závodů v Brands udělal velký krok vpřed.
„Mnohem jsem zlepšil své časy na kolo, zvláště ke konci závodu, kdy jsem se s autem a tratí cítil pohodlněji,“ řekl Rossi, který na okruhu v Kentu nikdy nezávodil.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…