Rossi se dokázal udržet na pozici, ve které pokračoval po zastávce v boxech ve druhém ze dvou nedělních jednohodinových závodů v Brands poté, co zvýšil tempo v závěrečných rychlostních zkouškách.
Ital popsal závodní víkend jako „velmi odlišný“ od testování před jeho druhým závodním výjezdem sezóny, který následoval po jeho debutu s WRT v kole GTWCE Endurance Cup v Imole minulý měsíc.
„Po dni testování je snazší dostat vůz na limit,“ řekl Rossi.
„V testu se můžete soustředit na řízení auta, ale o závodním víkendu, v tréninku a hlavně v závodě je to velmi, velmi obtížné, protože máte spoustu aut, věcí, které se kolem vás dějí.
Nemáte pět kol, abyste se sžili s vozem – musíte jet, zabrat a udělat své nejrychlejší kolo. Na tomhle bodu musím zapracovat.“
Rossi zrychlil tempo v průběhu druhé poloviny druhého závodu: když se závod chýlil ke konci, zajel sekvenci kol s vysokou délkou 1 m23 s a zajel časy srovnatelné s ostatními Audi třídy Pro v poli.
Jeho nejrychlejší kolo 1 m 23,852 s ve srovnání s Vervischovým nejlepším 1 m 23,704 s v první polovině závodu.
Rossi předpokládal, že ve druhém ze dvou závodů v Brands udělal velký krok vpřed.
„Mnohem jsem zlepšil své časy na kolo, zvláště ke konci závodu, kdy jsem se s autem a tratí cítil pohodlněji,“ řekl Rossi, který na okruhu v Kentu nikdy nezávodil.
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…