Rossi se dokázal udržet na pozici, ve které pokračoval po zastávce v boxech ve druhém ze dvou nedělních jednohodinových závodů v Brands poté, co zvýšil tempo v závěrečných rychlostních zkouškách.
Ital popsal závodní víkend jako „velmi odlišný“ od testování před jeho druhým závodním výjezdem sezóny, který následoval po jeho debutu s WRT v kole GTWCE Endurance Cup v Imole minulý měsíc.
„Po dni testování je snazší dostat vůz na limit,“ řekl Rossi.
„V testu se můžete soustředit na řízení auta, ale o závodním víkendu, v tréninku a hlavně v závodě je to velmi, velmi obtížné, protože máte spoustu aut, věcí, které se kolem vás dějí.
Nemáte pět kol, abyste se sžili s vozem – musíte jet, zabrat a udělat své nejrychlejší kolo. Na tomhle bodu musím zapracovat.“
Rossi zrychlil tempo v průběhu druhé poloviny druhého závodu: když se závod chýlil ke konci, zajel sekvenci kol s vysokou délkou 1 m23 s a zajel časy srovnatelné s ostatními Audi třídy Pro v poli.
Jeho nejrychlejší kolo 1 m 23,852 s ve srovnání s Vervischovým nejlepším 1 m 23,704 s v první polovině závodu.
Rossi předpokládal, že ve druhém ze dvou závodů v Brands udělal velký krok vpřed.
„Mnohem jsem zlepšil své časy na kolo, zvláště ke konci závodu, kdy jsem se s autem a tratí cítil pohodlněji,“ řekl Rossi, který na okruhu v Kentu nikdy nezávodil.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…