Rossi se dokázal udržet na pozici, ve které pokračoval po zastávce v boxech ve druhém ze dvou nedělních jednohodinových závodů v Brands poté, co zvýšil tempo v závěrečných rychlostních zkouškách.
Ital popsal závodní víkend jako „velmi odlišný“ od testování před jeho druhým závodním výjezdem sezóny, který následoval po jeho debutu s WRT v kole GTWCE Endurance Cup v Imole minulý měsíc.
„Po dni testování je snazší dostat vůz na limit,“ řekl Rossi.
„V testu se můžete soustředit na řízení auta, ale o závodním víkendu, v tréninku a hlavně v závodě je to velmi, velmi obtížné, protože máte spoustu aut, věcí, které se kolem vás dějí.
Nemáte pět kol, abyste se sžili s vozem – musíte jet, zabrat a udělat své nejrychlejší kolo. Na tomhle bodu musím zapracovat.“
Rossi zrychlil tempo v průběhu druhé poloviny druhého závodu: když se závod chýlil ke konci, zajel sekvenci kol s vysokou délkou 1 m23 s a zajel časy srovnatelné s ostatními Audi třídy Pro v poli.
Jeho nejrychlejší kolo 1 m 23,852 s ve srovnání s Vervischovým nejlepším 1 m 23,704 s v první polovině závodu.
Rossi předpokládal, že ve druhém ze dvou závodů v Brands udělal velký krok vpřed.
„Mnohem jsem zlepšil své časy na kolo, zvláště ke konci závodu, kdy jsem se s autem a tratí cítil pohodlněji,“ řekl Rossi, který na okruhu v Kentu nikdy nezávodil.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…