„Vývojové práce na BMW M4 GT3 jsou nyní v cílové rovince a 24h na Nürburgringu je perfektní fází, na které lze představit vůz v jeho designu BMW M Motorsport a ohlásit tak začátek závěrečné fáze směřující na první závody, “říká Markus Flasch, generální ředitel BMW M GmbH.
„Nové sportovní auto GT3 prošlo od začátku roku 2020 mnoha fázemi vývoje. Ty začaly prakticky pomocí simulací CAD a CFD a pokračovaly zkouškami na zkušebním stavu motoru, konstrukcí karoserie pro testování a prací v aerodynamickém tunelu. Shakedown 18. července 2020 byl milníkem. Poté následovalo mnoho testovacích jízd na řadě okruhů. V současné době máme odjetu více než 14 000 kilometrů během testování, což odpovídá více než 70 hodinám času na trati.
Inženýři BMW M Motorsport využili tuto vzdálenost k tomu, aby pracovali na ovladatelnosti a spolehlivosti, když se snažili vyrábět konkurenceschopné auto. Cíl: výrazné snížení provozních nákladů a nároky na údržbu ve srovnání s předchozím modelem. Další testování je naplánované po červnové prezentaci a závodním debutu, než si první zákazníci vezmou první várku BMW M4 GT3, z nichž některé vozy budou v roce 2022 závodit na ADAC GT Masters.“
Šampionát GT World Challenge odstartoval sprinterskou odnož, přičemž piloti zamířili na britský okruh Brands Hatch.…
„72hellride.“ Tři největší 24hodinové závody na světě - během jediného měsíce. Přímo uprostřed toho všeho…
Ayhancan Guven je prvním tureckým vítězem závodu v historii DTM. Sedmadvacetiletý jezdec, který seděl za…
Mladý závodník, jenž je původem z Francie, absolvoval oficiálně druhý závodní víkend v DTM. Ten…
Turecký závodník si připsal první vítězství nejen jako pilot DTM, ale také se poprvé v…
Lucas Auer zahájil letošní sezónu DTM vítězstvím. Na stupních vítězů ho doplnili premiérově Jordan Pepper…