„Vývojové práce na BMW M4 GT3 jsou nyní v cílové rovince a 24h na Nürburgringu je perfektní fází, na které lze představit vůz v jeho designu BMW M Motorsport a ohlásit tak začátek závěrečné fáze směřující na první závody, “říká Markus Flasch, generální ředitel BMW M GmbH.
„Nové sportovní auto GT3 prošlo od začátku roku 2020 mnoha fázemi vývoje. Ty začaly prakticky pomocí simulací CAD a CFD a pokračovaly zkouškami na zkušebním stavu motoru, konstrukcí karoserie pro testování a prací v aerodynamickém tunelu. Shakedown 18. července 2020 byl milníkem. Poté následovalo mnoho testovacích jízd na řadě okruhů. V současné době máme odjetu více než 14 000 kilometrů během testování, což odpovídá více než 70 hodinám času na trati.
Inženýři BMW M Motorsport využili tuto vzdálenost k tomu, aby pracovali na ovladatelnosti a spolehlivosti, když se snažili vyrábět konkurenceschopné auto. Cíl: výrazné snížení provozních nákladů a nároky na údržbu ve srovnání s předchozím modelem. Další testování je naplánované po červnové prezentaci a závodním debutu, než si první zákazníci vezmou první várku BMW M4 GT3, z nichž některé vozy budou v roce 2022 závodit na ADAC GT Masters.“
Tovární jezdec Mercedes-AMG Jules Gounon zaujal při svém debutu v DTM v Hockenheimu jako náhrada…
Knopp a Zulauf jsou vítězové ADAC GT4 Germany. Svou konzistencí dokázali porazit již zavedené šampiony…
Valentino Rossi byl desátý nejrychlejší při premiéře v kategorii Hypercar při jeho účasti s BMW…
Tovární jezdci Porsche Kévin Estre, André Lotterer a Laurens Vanthoor si zajistili titul mistra světa…
Laurens Vanthoor, Kevin Estre a Andre Lotterer získali titul mistrů světa kategorie Hypercar v osmihodinovém…
Návrat legendy: Po 30 letech nepřítomnosti se Ford příští rok vrátí do DTM. Haupt Racing…