„Vývojové práce na BMW M4 GT3 jsou nyní v cílové rovince a 24h na Nürburgringu je perfektní fází, na které lze představit vůz v jeho designu BMW M Motorsport a ohlásit tak začátek závěrečné fáze směřující na první závody, “říká Markus Flasch, generální ředitel BMW M GmbH.
„Nové sportovní auto GT3 prošlo od začátku roku 2020 mnoha fázemi vývoje. Ty začaly prakticky pomocí simulací CAD a CFD a pokračovaly zkouškami na zkušebním stavu motoru, konstrukcí karoserie pro testování a prací v aerodynamickém tunelu. Shakedown 18. července 2020 byl milníkem. Poté následovalo mnoho testovacích jízd na řadě okruhů. V současné době máme odjetu více než 14 000 kilometrů během testování, což odpovídá více než 70 hodinám času na trati.
Inženýři BMW M Motorsport využili tuto vzdálenost k tomu, aby pracovali na ovladatelnosti a spolehlivosti, když se snažili vyrábět konkurenceschopné auto. Cíl: výrazné snížení provozních nákladů a nároky na údržbu ve srovnání s předchozím modelem. Další testování je naplánované po červnové prezentaci a závodním debutu, než si první zákazníci vezmou první várku BMW M4 GT3, z nichž některé vozy budou v roce 2022 závodit na ADAC GT Masters.“
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…