Na jezdce bude kromě Oscherslebenu čekat ještě dalších pět závodních víkendů, přičemž se pojede na Red Bull Ringu, Zandvoortu, Nürburgringu, Sachsenringu a Hockenheimu.
Startovní rošt nebude mít nouze o zajímavá jména, jelikož se zde i letos objeví jezdci týmu Hofor Racing by Bonk Motorsport Michael Schrey a Gabriele Piana s vozem BMW M4 GT4.
Mezi favority ale určitě lze zařadit i jezdce týmu Dörr Motorsport, kde překvapivě bude každá posádka jezdit s jiným vozem. Ben Dörr a Nico Hantke pojedou s McLarenem 570S GT4. na což jsme byli v minulostí zvyklí. Jejich kolegové ale usednou do Astonu Martin Vantage AMR GT4, kde bude závodit Andreas Wirth a Phil Dörr s číslem 69.
České fanoušky ale bude hlavně zajímat Mercedes AMG GT4 týmu Zakspeed, s číslem 20 pojede Gabriela Jílková a Robert Haub. Dvojice si připsala celkové prvenství v GT Winter Series, kterou oba brali jako zimní přípravu, právě s ohledem na ADAC GT4 Germany.
„Konečně je to tady! Už se nemohu dočkat prvního závodu sezony a porovnání našich sil s konkurencí. Na Oscherslebenu jsme s Robertem minulý měsíc testovali a řekla bych, že jsme naším tempem příjemně překvapeni.
Testování samozřejmě se závody nejde srovnávat, ale výchozí bod máme dobrý a doufáme, že si z prvního závodního víkendu odvezeme s naším týmem Zakspeed první body,“ prozrazuje pro náš web True Racing Jílková.
Optimismem hýří i zmiňovaný Haub, jenž se může těšit na premiéru v tak velkém šampionátu. Zkušeností má se závoděním už značné, ale takovou konkurenci a vyrovnané pole má před sebou poprvé.
„Máme před sebou velkou premiéru, na kterou jsem už nemohl dospat. Měsíce plánování a příprav byly soustředěné právě na tento okamžik – start ADAC GT4 Germany.
Se Zakspeedem se nám během GT Winter Series dařilo nad očekávání, takže chceme na tento trend navázat. Je to pro nás s Gabi premiéra v ADAC GT4 Germany, proto netušíme, jak na tom můžeme být. Každopádně naším cílem je pravidelně bodovat, a potrápit soupeře už tady na Oscherslebenu,“ říká Haub exkluzivně pro True Racing.
Aby očekávaného napětí a dramat v závodě nebylo málo, tak rozložení sil mohou ovlivnit i povětrnostní podmínky, které v tomto případě ukazují možnost deště.
„Vypadá to, že bude na Oscherslebenu o víkendu pršet, což vždycky hodně v GT4 míchá pořadím. Pro nás by to mohla být nevýhoda, jelikož jsme s tímto vozem ještě nejeli na mokré trati, ale já osobně mám deštivé závody ráda, protože představují větší výzvu pro jezdce, a je potřebný cit k vozu,“ dodává Češka.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…