Na jezdce bude kromě Oscherslebenu čekat ještě dalších pět závodních víkendů, přičemž se pojede na Red Bull Ringu, Zandvoortu, Nürburgringu, Sachsenringu a Hockenheimu.
Startovní rošt nebude mít nouze o zajímavá jména, jelikož se zde i letos objeví jezdci týmu Hofor Racing by Bonk Motorsport Michael Schrey a Gabriele Piana s vozem BMW M4 GT4.
Mezi favority ale určitě lze zařadit i jezdce týmu Dörr Motorsport, kde překvapivě bude každá posádka jezdit s jiným vozem. Ben Dörr a Nico Hantke pojedou s McLarenem 570S GT4. na což jsme byli v minulostí zvyklí. Jejich kolegové ale usednou do Astonu Martin Vantage AMR GT4, kde bude závodit Andreas Wirth a Phil Dörr s číslem 69.
České fanoušky ale bude hlavně zajímat Mercedes AMG GT4 týmu Zakspeed, s číslem 20 pojede Gabriela Jílková a Robert Haub. Dvojice si připsala celkové prvenství v GT Winter Series, kterou oba brali jako zimní přípravu, právě s ohledem na ADAC GT4 Germany.
„Konečně je to tady! Už se nemohu dočkat prvního závodu sezony a porovnání našich sil s konkurencí. Na Oscherslebenu jsme s Robertem minulý měsíc testovali a řekla bych, že jsme naším tempem příjemně překvapeni.
Testování samozřejmě se závody nejde srovnávat, ale výchozí bod máme dobrý a doufáme, že si z prvního závodního víkendu odvezeme s naším týmem Zakspeed první body,“ prozrazuje pro náš web True Racing Jílková.
Optimismem hýří i zmiňovaný Haub, jenž se může těšit na premiéru v tak velkém šampionátu. Zkušeností má se závoděním už značné, ale takovou konkurenci a vyrovnané pole má před sebou poprvé.
„Máme před sebou velkou premiéru, na kterou jsem už nemohl dospat. Měsíce plánování a příprav byly soustředěné právě na tento okamžik – start ADAC GT4 Germany.
Se Zakspeedem se nám během GT Winter Series dařilo nad očekávání, takže chceme na tento trend navázat. Je to pro nás s Gabi premiéra v ADAC GT4 Germany, proto netušíme, jak na tom můžeme být. Každopádně naším cílem je pravidelně bodovat, a potrápit soupeře už tady na Oscherslebenu,“ říká Haub exkluzivně pro True Racing.
Aby očekávaného napětí a dramat v závodě nebylo málo, tak rozložení sil mohou ovlivnit i povětrnostní podmínky, které v tomto případě ukazují možnost deště.
„Vypadá to, že bude na Oscherslebenu o víkendu pršet, což vždycky hodně v GT4 míchá pořadím. Pro nás by to mohla být nevýhoda, jelikož jsme s tímto vozem ještě nejeli na mokré trati, ale já osobně mám deštivé závody ráda, protože představují větší výzvu pro jezdce, a je potřebný cit k vozu,“ dodává Češka.
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…