Cestovní vozy na Nürburgringu už patří ke klasice. Bohužel se ale většinu závodu krouží ve vláčku a čeká se na dlouhou rovinku těsně před cílem. Slipstream hraje v tomto případě enormní roli, proto se vyplatí počkat za svým soupeřem a zaútočit ke konci okruhu.
Před dvěma roky se závodníci dostali opět k takovým soubojům, jenže tentokrát se při snaze vrátit za svého soupeře a držet výhodu slipstreamu, několikrát dotkli v plné rychlosti.
Kupodivu to odnesly jen plechy, ale asi nikoho nepřekvapí, že Girolami popsal tento souboj jako „nejintenzivnější v jeho kariéře“.
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…