Cestovní vozy na Nürburgringu už patří ke klasice. Bohužel se ale většinu závodu krouží ve vláčku a čeká se na dlouhou rovinku těsně před cílem. Slipstream hraje v tomto případě enormní roli, proto se vyplatí počkat za svým soupeřem a zaútočit ke konci okruhu.
Před dvěma roky se závodníci dostali opět k takovým soubojům, jenže tentokrát se při snaze vrátit za svého soupeře a držet výhodu slipstreamu, několikrát dotkli v plné rychlosti.
Kupodivu to odnesly jen plechy, ale asi nikoho nepřekvapí, že Girolami popsal tento souboj jako „nejintenzivnější v jeho kariéře“.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…