Cestovní vozy na Nürburgringu už patří ke klasice. Bohužel se ale většinu závodu krouží ve vláčku a čeká se na dlouhou rovinku těsně před cílem. Slipstream hraje v tomto případě enormní roli, proto se vyplatí počkat za svým soupeřem a zaútočit ke konci okruhu.
Před dvěma roky se závodníci dostali opět k takovým soubojům, jenže tentokrát se při snaze vrátit za svého soupeře a držet výhodu slipstreamu, několikrát dotkli v plné rychlosti.
Kupodivu to odnesly jen plechy, ale asi nikoho nepřekvapí, že Girolami popsal tento souboj jako „nejintenzivnější v jeho kariéře“.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…