Cestovní vozy na Nürburgringu už patří ke klasice. Bohužel se ale většinu závodu krouží ve vláčku a čeká se na dlouhou rovinku těsně před cílem. Slipstream hraje v tomto případě enormní roli, proto se vyplatí počkat za svým soupeřem a zaútočit ke konci okruhu.
Před dvěma roky se závodníci dostali opět k takovým soubojům, jenže tentokrát se při snaze vrátit za svého soupeře a držet výhodu slipstreamu, několikrát dotkli v plné rychlosti.
Kupodivu to odnesly jen plechy, ale asi nikoho nepřekvapí, že Girolami popsal tento souboj jako „nejintenzivnější v jeho kariéře“.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…