Trasa dlouhá 2,8 km byla vedena ve směru hodinových ručiček. Na čtyřproudové Georg-Fischer-Straße byla postavena devět metrů široká startovní rovinka a stejně široká boxová ulička. Zbývající úseky trasy byly výrazně širší, měly až 14 metrů. Nicméně podle půdorysu okruhu je zcela zřejmé, že se jedná o městský okruh a téměř doslova podle pravítka.
Kurt Thiim, jenž závodil v DTM pro Mercedes využíval svodidel u okruhu k tomu, aby byl rychlejší. Závodník se se svým vozem o bariéry opíral a mechanici dokonce museli vymyslet speciální matice kol.
V letech 1993 a 1995 se zde hodně rozhodovalo o titulech mezi Alfou Romeo a Mercedesem v DTM. Roku 1995 se rozhodovalo o titulu mezi Alessandrem Nanninim a Berndem Schneiderem. V polovině mokrého závodu ale další Mercedes v podání Rolanda Asche sestřelil Nanniniho, který si na něj počkal a o pár kol později do něj v plné rychlosti narazil zezadu.
To ale bylo pro Singen velké finále. Od roku 1995 se na nejjižnější německé závodní dráze již žádné závody nekonaly, ačkoli budoucí plány zahrnovaly nové tribuny a vylepšení některých úseků trati. V Německu už ale začalo být okruhů mnoho…
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…