Trasa dlouhá 2,8 km byla vedena ve směru hodinových ručiček. Na čtyřproudové Georg-Fischer-Straße byla postavena devět metrů široká startovní rovinka a stejně široká boxová ulička. Zbývající úseky trasy byly výrazně širší, měly až 14 metrů. Nicméně podle půdorysu okruhu je zcela zřejmé, že se jedná o městský okruh a téměř doslova podle pravítka.
Kurt Thiim, jenž závodil v DTM pro Mercedes využíval svodidel u okruhu k tomu, aby byl rychlejší. Závodník se se svým vozem o bariéry opíral a mechanici dokonce museli vymyslet speciální matice kol.
V letech 1993 a 1995 se zde hodně rozhodovalo o titulech mezi Alfou Romeo a Mercedesem v DTM. Roku 1995 se rozhodovalo o titulu mezi Alessandrem Nanninim a Berndem Schneiderem. V polovině mokrého závodu ale další Mercedes v podání Rolanda Asche sestřelil Nanniniho, který si na něj počkal a o pár kol později do něj v plné rychlosti narazil zezadu.
To ale bylo pro Singen velké finále. Od roku 1995 se na nejjižnější německé závodní dráze již žádné závody nekonaly, ačkoli budoucí plány zahrnovaly nové tribuny a vylepšení některých úseků trati. V Německu už ale začalo být okruhů mnoho…
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…