Audi Sport TT Cup byl opět o stejných vozech, které vycházely ze sériových modelů TT. Každý vůz měl 310 koní a k tomu dalších 30 koní mohl využít při aktivování systému push-to-pass. Řadový čtyřválec DOHC měl objem 1984 ccm.
První závod se uskutečnil hned v roce 2015 a přivítal několik zajímavých osobností. Na startu se tak ukázal například známý americký rallycrossový závodník Tanner Foust, legenda DTM Frank Biela anebo budoucí šampion DTM René Rast.
Nutno říct, že pohár sám o sobě měl něco do sebe, a také za málo peněz poskytoval hodně muziky. Jezdci se ukazovali během závodních víkendů DTM, jelikož byl TT Cup doplňkovou sérii právě zde. Pokaždé se také odjely dva závody během víkendu.
Polský závodník Jan Kisiel získal v úvodním ročníku titul o 25 bodů před dánským jezdcem Nicolajem Møllerem Madsenem, zatímco Dennis Marschall z Německa dokončil na třetím místě.
Poté, co po prvním závodě v Hockenheimu zaostal za Marschallem o dvacet bodů, dosáhl Kisiel šňůry osmi po sobě jdoucích pódiových umístění, přičemž získal pět vítězství v šesti závodech – včetně čtyř vítězství v po sobě jdoucích závodech v Oscherslebenu a na Nürburgringu. Páté místo v prvním závodě na finálovém Hockenheimu uzavřelo šampionát.
Následující rok byl celkově nejlepším závodníkem Joonas Lappalainen, kterého následoval Marschall, jenž opět titul získat těsně nedokázal. Třetí místo obsadil dnešní tovární jezdec Ferrari s GT vozy Nicklas Nielsen.
Třetí a poslední sezona Audi TT Cupu už tak úspěšná nebyla, ale to proto, že se automobilka chystala přijít s novým pohárem Audi R8 Seyffarth Cup.
Přesto rok 2017 přinesl zajímavé bitvy až do posledního víkendu, kde sváděli souboj o celkový titul Philip Ellis a Mikel Azcona. První jmenovaný se nakonec radoval, přičemž získal pět vítězství v sezoně. Kromě těchto dvou ale nikdo výhru na svém kontě neměl, třetí Tommaso Mosca měl dokonce pouhé troje stupně vítězů.
Zajímavostí také je, že se uspořádal i pomyslně rozlučkový závod legend, který proběhl na Hockenheimu. V poli se objevil například i Frank Stippler, Lucas di Grassi, Hans-Joachim Stuck, Tom Kristensen nebo Christian Abt. První jmenovaný zvítězil a tím se tak ukončila jedná krátká, ale krásná etapa motorsportu.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…