Závodníků s pseudonymem nebylo v motorsportu mnoho. Důvodem, proč si Krages změnil jméno bylo prosté, chtěl chránit svoji rodinu před případnými problémy nebo novináři.
Pro Kragese bylo závodění spíše jako hobby, jelikož byl úspěšným byznysmanem. Nicméně i tak dokázal v roce 1985 zvítězit ve 24h Le Mans s vozem Porsche 956 týmu Joest Racing společně s Klausem Ludwigem a Paolem Barillou.
Winter trávil následující roky v německé Intersérii, kde startoval především v soukromém Porsche. Jeho výkony nebyly vůbec zlé, jelikož celkově zvítězil v sezoně 1986.
Následoval posun až do DTM, kde nejprve hájil v roce 1992 barvy Mercedesu týmu Zakspeed. Poté pokračoval opět s Joestem ve vytrvalostních závodech, kde ho jeho výkony dostaly zpátky do DTM.
Opel vstoupil v plné síle jako nový tým od roku 1994. Jelikož se v šampionátu pohyboval opět Joest Racing, bylo jasné, kam se Winter usadí. Na rozdíl od vytrvalostních závodů se ale nikdy závodníkovi nepodařilo navázat na své úspěchy. Nikdy nezískal žádné stupně vítězů a ani téměř žádné body. Nejvíce na sebe upozornil během prvního závodu na Avusu, kde jeho Calibra narazila do pletiva a začala hořet. Němec naštěstí dokázal vystoupit z vozu, i když měl lehce popálený obličej.
Přesto ještě nastoupil do ročníku 1995, opět s Mercedesem týmu Zakspeed, ale poté už pověsil helmu na hřebík. Německý závodník zkrátka věděl, že už by se nadále jen trápil s výkonností.
Winter prodal svůj byznys a emigroval do Atlanty, kde začal obchodovat s hračkami. Bohužel tento krok mu nevyšel a začal mít obrovské finanční problémy. Kvůli depresím v roce 2001 spáchal sebevraždu ve svém domě.
Alex Lynn, pilot vozu Cadillac V-Series.R #12, získává pole position pro letošní 24h v Le…
Cadillac Hertz Team Jota si připisuje pole position zásluhou Alexe Lynna. Aby toho nebylo málo,…
Frederik Vesti letos debutuje ve 24h v Le Mans v kategorii Hypercar. V Cadillacu LMDh…
Šampionát DTM je součástí motorismu už od roku 1984, tudíž je zcela pochopitelné, že se…
V motorsportu, kde závodní vozy musí fungovat až 24 hodin na hranici technických možností, rozhoduje…
Německý závodník si připsal rekordní 26. pole position, čímž překonal "Pana DTM" Bernda Schneidera. Přestože…