Fisichella se nejprve pohyboval v monopostech formule 3, což bylo skvělým východiskem do formule 1 nebo DTM. Jako domácí pilot dostal v roce 1995 nabídku od tovární Alfy Romeo, kde startovali bývalí piloti formule 1 Alessandro Nannini a Nicola Larini.
Ital tak dostal skvělou příležitost se ukázat před širším publikem, což dopadlo skvěle. Pro tým Alfa Corse 2 získal hned během druhého závodního víkendu v domácím Mugellu druhou pozici. Závod sice nikdy nevyhrál, ale jako nezkušený mladík předvedl výborné tempo. Následující rok povýšil do týmu Alfa Corse 1 a v šampionátu skončil celkově šestý se šesti stupni vítězů. Fisichella později řekl, že to byly asi nejlepší roky jeho kariéry.
Není divu, že italský tým z formule 1 Minardi se Fisichellovi ozval se závodní sedačkou. I když pilot neměl čas odjet celou sezonu, tak s podprůměrným vozem dojel osmý v Kanadě.
Původní DTM ale na konci sezony 1996 skončilo, jelikož Alfa Romeo i Opel oznámili, že finančně už se série nevyplatí. Fisichella tak stál před nejistou budoucností, ale naštěstí přišel Eddie Jordan, který nabídl závodníkovi smlouvu na celý rok. Ital s Jordanem podepsal na jeden rok a pro tým získal hned dvoje stupně vítězů.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…