Fisichella se nejprve pohyboval v monopostech formule 3, což bylo skvělým východiskem do formule 1 nebo DTM. Jako domácí pilot dostal v roce 1995 nabídku od tovární Alfy Romeo, kde startovali bývalí piloti formule 1 Alessandro Nannini a Nicola Larini.
Ital tak dostal skvělou příležitost se ukázat před širším publikem, což dopadlo skvěle. Pro tým Alfa Corse 2 získal hned během druhého závodního víkendu v domácím Mugellu druhou pozici. Závod sice nikdy nevyhrál, ale jako nezkušený mladík předvedl výborné tempo. Následující rok povýšil do týmu Alfa Corse 1 a v šampionátu skončil celkově šestý se šesti stupni vítězů. Fisichella později řekl, že to byly asi nejlepší roky jeho kariéry.
Není divu, že italský tým z formule 1 Minardi se Fisichellovi ozval se závodní sedačkou. I když pilot neměl čas odjet celou sezonu, tak s podprůměrným vozem dojel osmý v Kanadě.
Původní DTM ale na konci sezony 1996 skončilo, jelikož Alfa Romeo i Opel oznámili, že finančně už se série nevyplatí. Fisichella tak stál před nejistou budoucností, ale naštěstí přišel Eddie Jordan, který nabídl závodníkovi smlouvu na celý rok. Ital s Jordanem podepsal na jeden rok a pro tým získal hned dvoje stupně vítězů.
Norimberské ulice tvoří první červencový víkend kulisy pro DTM: Norisring je na programu tento víkend.…
77. ročník závodu CrowdStrike 24 Hours of Spa opět dostál své pověsti nejtěžšího závodu GT3…
Lamborghini dosáhlo nového milníku ve své závodní historii, poprvé totiž zvítězilo v celkovém hodnocení 24hodiovém…
Nečekaným vítězem letošní belgické čtyřiadvacetihodinovky se stalo Lamborghini #63 týmu GRT - Grasser v posádce…
F1: The Movie, dlouho očekávaný film o formuli 1 s Bradem Pittem v hlavní roli,…
Ferrari Hypercar dominuje letošnímu ročníku FIA WEC. Z dosavadních čtyř závodů vyhrál ikonický italský konstruktér…