Fisichella se nejprve pohyboval v monopostech formule 3, což bylo skvělým východiskem do formule 1 nebo DTM. Jako domácí pilot dostal v roce 1995 nabídku od tovární Alfy Romeo, kde startovali bývalí piloti formule 1 Alessandro Nannini a Nicola Larini.
Ital tak dostal skvělou příležitost se ukázat před širším publikem, což dopadlo skvěle. Pro tým Alfa Corse 2 získal hned během druhého závodního víkendu v domácím Mugellu druhou pozici. Závod sice nikdy nevyhrál, ale jako nezkušený mladík předvedl výborné tempo. Následující rok povýšil do týmu Alfa Corse 1 a v šampionátu skončil celkově šestý se šesti stupni vítězů. Fisichella později řekl, že to byly asi nejlepší roky jeho kariéry.
Není divu, že italský tým z formule 1 Minardi se Fisichellovi ozval se závodní sedačkou. I když pilot neměl čas odjet celou sezonu, tak s podprůměrným vozem dojel osmý v Kanadě.
Původní DTM ale na konci sezony 1996 skončilo, jelikož Alfa Romeo i Opel oznámili, že finančně už se série nevyplatí. Fisichella tak stál před nejistou budoucností, ale naštěstí přišel Eddie Jordan, který nabídl závodníkovi smlouvu na celý rok. Ital s Jordanem podepsal na jeden rok a pro tým získal hned dvoje stupně vítězů.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…