Fisichella se nejprve pohyboval v monopostech formule 3, což bylo skvělým východiskem do formule 1 nebo DTM. Jako domácí pilot dostal v roce 1995 nabídku od tovární Alfy Romeo, kde startovali bývalí piloti formule 1 Alessandro Nannini a Nicola Larini.
Ital tak dostal skvělou příležitost se ukázat před širším publikem, což dopadlo skvěle. Pro tým Alfa Corse 2 získal hned během druhého závodního víkendu v domácím Mugellu druhou pozici. Závod sice nikdy nevyhrál, ale jako nezkušený mladík předvedl výborné tempo. Následující rok povýšil do týmu Alfa Corse 1 a v šampionátu skončil celkově šestý se šesti stupni vítězů. Fisichella později řekl, že to byly asi nejlepší roky jeho kariéry.
Není divu, že italský tým z formule 1 Minardi se Fisichellovi ozval se závodní sedačkou. I když pilot neměl čas odjet celou sezonu, tak s podprůměrným vozem dojel osmý v Kanadě.
Původní DTM ale na konci sezony 1996 skončilo, jelikož Alfa Romeo i Opel oznámili, že finančně už se série nevyplatí. Fisichella tak stál před nejistou budoucností, ale naštěstí přišel Eddie Jordan, který nabídl závodníkovi smlouvu na celý rok. Ital s Jordanem podepsal na jeden rok a pro tým získal hned dvoje stupně vítězů.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…