Fisichella se nejprve pohyboval v monopostech formule 3, což bylo skvělým východiskem do formule 1 nebo DTM. Jako domácí pilot dostal v roce 1995 nabídku od tovární Alfy Romeo, kde startovali bývalí piloti formule 1 Alessandro Nannini a Nicola Larini.
Ital tak dostal skvělou příležitost se ukázat před širším publikem, což dopadlo skvěle. Pro tým Alfa Corse 2 získal hned během druhého závodního víkendu v domácím Mugellu druhou pozici. Závod sice nikdy nevyhrál, ale jako nezkušený mladík předvedl výborné tempo. Následující rok povýšil do týmu Alfa Corse 1 a v šampionátu skončil celkově šestý se šesti stupni vítězů. Fisichella později řekl, že to byly asi nejlepší roky jeho kariéry.
Není divu, že italský tým z formule 1 Minardi se Fisichellovi ozval se závodní sedačkou. I když pilot neměl čas odjet celou sezonu, tak s podprůměrným vozem dojel osmý v Kanadě.
Původní DTM ale na konci sezony 1996 skončilo, jelikož Alfa Romeo i Opel oznámili, že finančně už se série nevyplatí. Fisichella tak stál před nejistou budoucností, ale naštěstí přišel Eddie Jordan, který nabídl závodníkovi smlouvu na celý rok. Ital s Jordanem podepsal na jeden rok a pro tým získal hned dvoje stupně vítězů.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…