Německý rodák pro formuli 1 navrhoval například okruh v Singapuru, Šanghaji nebo Bahrajnu. Známý je ale také pro své „Tilkedromy“, které fanoušky příliš nelákají. Skvělým příkladem jsou závody v Soči a Abú Dhabi.
Kromě okruhů byl Tilke ale také technický inženýr a závodník. V osmdesátých letech poměrně běžně startoval v Německých závodech s cestovními vozy. V roce 1987 se ovšem dostal na belgický okruh Zolder, kde startoval s Toyotou Corolla. Závodník se účastnil s týmem Sachs Sporting pouhého jednoho závodu, který ani nedokončil.
„Přišel ke mně tým a zeptal se, jestli tam chci jet. Měli jsme jiný koncept vozu. Velmi lehké auto, které mělo málo koní. Nebylo to úspěšné. Po prvním závodě jsme okamžitě viděli, že bez výkonu se neobejdete, i když jste byli velmi lehcí. Takže jsme celý projekt zrušili a já jsem se vrátil k jiné sérii,“ vzpomíná Tilke
Tilke byl ovšem tehdy ještě neznámou osobou, proto ze závodu není žádná jeho fotografie. Výsledky v databázi ovšem zapojení do víkendu potvrzují.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…