I když během sezony 1989 slavil Mansell za volantem Ferrari dvě vítězství, zbytek roku většinou končil červený monopost v plamenech. Během GP Portugalska se britský závodník postupně probojoval do čela závodu.
Kritický moment ale přišel během zastávek v boxech. Mansell byl moc rychlý a své mechaniky o pár metrů minul, proto zastavil a zacouval k nim. To ovšem pravidla nedovolovala, takže byl pilot Ferrari diskvalifikovaný.
Nicméně Mansell nadále pokračoval a rozhodl se bojovat se Sennou. Pravděpodobně kvůli obrovskému zapálení do souboje si britský závodník nevšiml černé vlajky, která značila vyloučení. Při pokusu předjet Sennu ale Mansell svého soupeře srazil a oba ze závodu odstoupili.
Pilot Ferrari dostal za prohřešek zákaz startu a Sennu tak v podstatě připravil o šanci na zisk titulu v sezoně 1989. Závod vyhrál jeho týmový kolega z Ferrari Gerhard Berger a překvapivou třetí pozici obsadil Stefan Johansson s Onyxem. Britský mistr ze sezony 1992 nakonec získal vítězství v Portugalsku o rok později v barvách Ferrari.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…