Karl Edward Tommy Borgudd se narodil v roce 1946 a jeho kariéra byla především hudební. Lásku k závodění ovlivnilo i vítězství Stirlinga Mosse roku 1959 ve švédské Karlskogě, ale ke svezení měl stále hodně daleko.
Borgudd se pohyboval v různých kapelách na různých pozicích, tou největší pak byla legendární skupina ABBA. Postupem času se dostal k amatérskému závodění. I když mu už v té době bylo přes dvacet let, přišla možnost závodit i ve formuli Ford, kde získal mistrovský titul.
Finance byly pro závodníka problémem a všechno si platil ze svých hudebních výdělků. Při svém sólovém albu Funky Formula měl dokonce na obrázku sám sebe v monopostu formule 3.
Ve třiatřiceti letech už ale potřeboval jít Borgudd dále. Pro rok 1980 měl slíbené peníze od Marlbora, které mu měli zajistit závodní sedačku, to se ovšem nikdy neuskutečnilo. Švéd tak alespoň zkoušel využít kontakty z hudební branže.
Následující rok sehnal alespoň nějaké peníze pro start s extrémně podprůměrnými vozy ATS. Premiéra přišla ve Velké ceně San Marina kde obsadil konečné třinácté místo. Logo skupiny ABBA se objevilo na bočnících vozu, aby přilákalo možné sponzory. Sám bubeník ale od kapely nedostal ani korunu při své snaze o formuli 1.
Švéd sice konečně vstoupil do formule 1, ale neměl šanci se se slabým vozem ATS ani kvalifikovat. Přesto se stal zázrak ve Velké británii. Po náročném závodě zajel Borgudd doslova životní závod a vůz dovezl na šestém místě. Skupina ABBA byla z jeho výsledku tak nadšená, že na následující závod v Hockenheimu dokonce celá dorazila.
Bohužel zbytek sezony nebyl lepší a Borgudd dokončil jen závod v Nizozemsku. Překvapivou šanci dostal od Kena Tyrrella, který mu nabídl místo pro rok 1982. Švéd ale nebyl spokojený s přístupem týmu a po pár závodech byl propuštěn pro nedostatek peněz. Situaci ani nepomohla skutečnost, že pilotovi tehdy bylo už pětatřicet let.
Po rozpadu skupiny ABBA měl Borgudd problémy kombinovat závodění a práci. Odjel ještě pár závodů ve Švédských cestovních vozech a formuli 3000, ale kariéru pozastavil.
V roce 1986 se ovšem vrátil k profesionálnímu závodění v poháru tahačů. Výsledky byly opět dobré, jelikož se stal celkovým vítězem ročníku 1995. O dva roky později ukončil kariéru oficiálně, protože podle vlastních slov Mercedes favorizoval až příliš jeho týmové kolegy.
Švédský gentleman ale i nadále závodění miloval. V následujících letech odjel pár amatérských závodů a dodnes se věnuje hudbě. Dokonce založil svůj vlastní tým Slim Racing, který má za cíl pomáhat především mladým jezdcům.
Lamborghini oficiálně potvrzuje svůj odchod WEC, jak z kategorie Hypercar, tak z kategorie LMGT3. Italský…
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…