Adamo v nedávném rozhovoru konstatoval skutečnost, že všichni zaměstnanci pracují z domovů a továrna Hyundai momentálně v provozu není.
„Jednoduše jsme od 19. března v karanténě, nikdo ve společnosti nepracuje, protože je společnost zavřená.
Uzavřeli jsme továrnu mnohem dříve, než bylo potřeba, jelikož máme 254 lidí ze sedmadvaceti zemí světa. Naším cílem bylo, aby se všichni stihli dostat k rodinám do svých domovů.“
Postupně tak učinila většina týmů, formule 1 se dokonce společně dohodla na spuštění „letní přestávky“. Chránit všechny zaměstnance před virem je teď pro každého číslem 1.
„Ta myšlenka byla zapříčiněna ostatními státy, kde byla situace horší, než v Německu. Bylo pro nás důležité, aby se každý člen mohl v pořádku dostat domů,“ říká Adamo.
Situace se začíná zlepšovat, ale závody ještě delší dobu nebudou. První odhady hovoří o červenci, případně konci léta. Vysoce pravděpodobné je dokončení všech šampionátů během podzimu.
„Je těžké odhadovat, jak se tato situace vyvine. Pokud hovoříme o národních šampionátech, tak ty jsou oficiálně odložené, ale nemám tušení, kdy se to všechno změní, protože v každé zemi je to jiné. Podle mě je stále hodně brzy očekávat, že se vrátíme.
V TCR Europe a WTCR máte týmy z celého světa, které se snaží dostat z nejhoršího. Nejdříve uvidíme, kdy nám dovolí cestovat, a jakým způsobem.“
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…