Adamo v nedávném rozhovoru konstatoval skutečnost, že všichni zaměstnanci pracují z domovů a továrna Hyundai momentálně v provozu není.
„Jednoduše jsme od 19. března v karanténě, nikdo ve společnosti nepracuje, protože je společnost zavřená.
Uzavřeli jsme továrnu mnohem dříve, než bylo potřeba, jelikož máme 254 lidí ze sedmadvaceti zemí světa. Naším cílem bylo, aby se všichni stihli dostat k rodinám do svých domovů.“
Postupně tak učinila většina týmů, formule 1 se dokonce společně dohodla na spuštění „letní přestávky“. Chránit všechny zaměstnance před virem je teď pro každého číslem 1.
„Ta myšlenka byla zapříčiněna ostatními státy, kde byla situace horší, než v Německu. Bylo pro nás důležité, aby se každý člen mohl v pořádku dostat domů,“ říká Adamo.
Situace se začíná zlepšovat, ale závody ještě delší dobu nebudou. První odhady hovoří o červenci, případně konci léta. Vysoce pravděpodobné je dokončení všech šampionátů během podzimu.
„Je těžké odhadovat, jak se tato situace vyvine. Pokud hovoříme o národních šampionátech, tak ty jsou oficiálně odložené, ale nemám tušení, kdy se to všechno změní, protože v každé zemi je to jiné. Podle mě je stále hodně brzy očekávat, že se vrátíme.
V TCR Europe a WTCR máte týmy z celého světa, které se snaží dostat z nejhoršího. Nejdříve uvidíme, kdy nám dovolí cestovat, a jakým způsobem.“
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…