Adamo v nedávném rozhovoru konstatoval skutečnost, že všichni zaměstnanci pracují z domovů a továrna Hyundai momentálně v provozu není.
„Jednoduše jsme od 19. března v karanténě, nikdo ve společnosti nepracuje, protože je společnost zavřená.
Uzavřeli jsme továrnu mnohem dříve, než bylo potřeba, jelikož máme 254 lidí ze sedmadvaceti zemí světa. Naším cílem bylo, aby se všichni stihli dostat k rodinám do svých domovů.“
Postupně tak učinila většina týmů, formule 1 se dokonce společně dohodla na spuštění „letní přestávky“. Chránit všechny zaměstnance před virem je teď pro každého číslem 1.
„Ta myšlenka byla zapříčiněna ostatními státy, kde byla situace horší, než v Německu. Bylo pro nás důležité, aby se každý člen mohl v pořádku dostat domů,“ říká Adamo.
Situace se začíná zlepšovat, ale závody ještě delší dobu nebudou. První odhady hovoří o červenci, případně konci léta. Vysoce pravděpodobné je dokončení všech šampionátů během podzimu.
„Je těžké odhadovat, jak se tato situace vyvine. Pokud hovoříme o národních šampionátech, tak ty jsou oficiálně odložené, ale nemám tušení, kdy se to všechno změní, protože v každé zemi je to jiné. Podle mě je stále hodně brzy očekávat, že se vrátíme.
V TCR Europe a WTCR máte týmy z celého světa, které se snaží dostat z nejhoršího. Nejdříve uvidíme, kdy nám dovolí cestovat, a jakým způsobem.“
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…