„Bohužel jsem si před třemi týdny při běhu v lese doma zranil kotník, pak byly dva 24hodinové závody a teď tady,“ říká Preining s odkazem na své hlavní závody na Nordschleife, ve Spa a v Norimberku během tří týdnů.
„Zatím se to moc dobře nezahojilo. A teď jsem celý závod jel bez klimatizace. V těchto autech je prostě hrozné horko,“ říká Rakušan.
Než mu mechanik pomohl z kokpitu, odmítl si vzít láhev coly, kterou mu mechanik podal do kokpitu. Tím se vyhnul diskvalifikaci, jakou v roce 2013 postihla Ekströma. Tehdy pilotův otec vylil celou lahev jezdcovi do kapsy, čímž chtěl ale zvýšit jeho hmotnost.
Preining, který zná pravidla, to udělal poté, co oslavil se svým týmem. A vysvětluje, proč předtím tak dlouho seděl v autě. „Většinou jsem jen pil v Parc Ferme. Protože tohle je povoleno – na rozdíl od vody z „cizí“ lahve. Láhev s vodou oficiálně není součástí auta. Musí se vyndat na vážení. Ale závaží máte v autě po celou dobu závodu. Takže se musíte ujistit, že ho máte na vážení stále u sebe. Teď je tady,“ říká Preining a dotýká se břicha.
Po smutné prohře v závodě šampionátu NASCAR Xfinity Series byly plány na umístění Connora Zilische…
Po finálním závodu sezony FIA WEC se tradičně koná tzv. Rookie Test, tedy test nováčků.…
Cadillac vstupuje do finále FIA World Endurance Championship v Bahrajnu spíše s odhodláním než s…
Peugeot Sport na svém účtu na X uvedl, že belgický závodník Stoffel Vandoorne, který oficiálně…
Dnešní den opět psal důležitou historii v českém motorsportu. Takzvaná QuickGabi dnes testovala monopost Formule…
Pro Kevina Estreho a Laurense Vanthoora znamená finále v Bahrajnu konec kampaně Porsche Penske Motorsport…