„Bohužel jsem si před třemi týdny při běhu v lese doma zranil kotník, pak byly dva 24hodinové závody a teď tady,“ říká Preining s odkazem na své hlavní závody na Nordschleife, ve Spa a v Norimberku během tří týdnů.
„Zatím se to moc dobře nezahojilo. A teď jsem celý závod jel bez klimatizace. V těchto autech je prostě hrozné horko,“ říká Rakušan.
Než mu mechanik pomohl z kokpitu, odmítl si vzít láhev coly, kterou mu mechanik podal do kokpitu. Tím se vyhnul diskvalifikaci, jakou v roce 2013 postihla Ekströma. Tehdy pilotův otec vylil celou lahev jezdcovi do kapsy, čímž chtěl ale zvýšit jeho hmotnost.
Preining, který zná pravidla, to udělal poté, co oslavil se svým týmem. A vysvětluje, proč předtím tak dlouho seděl v autě. „Většinou jsem jen pil v Parc Ferme. Protože tohle je povoleno – na rozdíl od vody z „cizí“ lahve. Láhev s vodou oficiálně není součástí auta. Musí se vyndat na vážení. Ale závaží máte v autě po celou dobu závodu. Takže se musíte ujistit, že ho máte na vážení stále u sebe. Teď je tady,“ říká Preining a dotýká se břicha.
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…
Není to tak dlouho, co McLaren slavil své vítězství téměř po deseti letech. Nyní se…