McLaren na svých sociálních sítích zveřejnil krátký klip se siluetou vozu Hypercar a slovy „we’re back“ („jsme zpátky“). Potvrzení o vstupu do WEC od roku 2027 přišlo v zápětí.
V tiskovém prohlášení, které odkazuje na vítězství McLarenu v závodě 24 hodin Le Mans v roce 1995, McLaren uvádí: „1995. Legendární vítězství v Le Mans. Sláva trojnásobné koruny. Připraveni znovu zanechat stopu na světové scéně vytrvalostních závodů. Hypercar. 2027 FIA World Endurance Championship.“
McLaren byl neustále spojován s návratem do nejvyšší třídy závodů sportovních vozů ještě předtím, než vznikl současný soubor pravidel Hypercar, lákala ho vyhlídka na sblížení pravidel s IMSA WeatherTech SportsCar Championship.
Brown v loňském Le Mans řekl, že prodloužení současných pravidel do roku 2029 by značce usnadnilo dát program dohromady, který by doplnil současné snahy McLarenu ve formuli 1, IndyCar a formuli E.
Čtvrteční prohlášení neobsahovalo žádné podrobnosti o programu, ale očekává se, že bude využívat platformu LMDh, přičemž pravděpodobným dodavatelem podvozku bude Dallara, zatímco United Autosports , jehož je Brown spoluzakladatelem a spolumajitelem, by měl provozovat továrnu se dvěma vozy.
Max Verstappen je jeden trestný bod od zákazu startu v F1. Okamžitě se tak začalo…
Iron Lynx v šampionátu FIA WEC v úvodu letošní sezony zažívá divoké jezdecké výměny. Ve…
Tento víkend (6. až 8. června) se DTM blíží k nizozemským dunám u Severního moře.…
GT World Challenge se přesunulo k druhému závodnímu víkendu Endurance Cupu na italskou Monzu, kde…
V letošní sezoně kombinuje Earl Bamber dva závodní programy: kompletní sezonu WEC a celý kalendář…
Druhé vytrvalostní kolo šampionátu GTWC míří na Italskou Monzu. Již tento víkend se na startovní…