Vozy Class 1 byly technologicky propracované závodní vozy s monokokem z uhlíkových vláken o hmotnosti kolem 1000 kilogramů a 2,0litrovým čtyřválcovým turbomotorem o výkonu přes 600 koní.
„Samozřejmě jsem infikován třídou 1,“ vzpomíná Glock, který většinu své kariéry v DTM strávil v éře ultramoderních vozů Class 1.
„To byla vlajková loď v Německu. Rozhodnutím ukončit výrobu Class 1 a vrátit se k vozům GT3 ztratilo DTM trochu své jedinečné prodejní pointy.“
Kombinace minimální hmotnosti, sekvenční šestistupňové převodovky a propracované aerodynamiky s velkým zadním křídlem zajistila výjimečné jízdní výkony a působivou agilitu na závodním okruhu. Tím byla DTM na dlouhou dobu speciální.
„A přesto je to extrémně vyrovnaný šampionát s absolutní špičkou jezdců, kde musíte říct, že asi je málo srovnatelných šampionátů, kde je kvalita jezdců tak vysoká.
„ADAC si v zásadě vede velmi dobře a snaží se postavit DTM zpět na nové základy,“ pochvaluje si bývalý pilot formule 1. Přestože sám v posledních dvou letech nezávodil, sérii pozorně sledoval a byl tam také přítomen – naposledy při finále DTM 2024 v Hockenheimu.
„V podstatě mě velmi pozitivně překvapilo, jak byl Hockenheim opět zaplněný. Viděl jsem, že čísla byla opět opravdu dobrá.“
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.