Vozy Class 1 byly technologicky propracované závodní vozy s monokokem z uhlíkových vláken o hmotnosti kolem 1000 kilogramů a 2,0litrovým čtyřválcovým turbomotorem o výkonu přes 600 koní.
„Samozřejmě jsem infikován třídou 1,“ vzpomíná Glock, který většinu své kariéry v DTM strávil v éře ultramoderních vozů Class 1.
„To byla vlajková loď v Německu. Rozhodnutím ukončit výrobu Class 1 a vrátit se k vozům GT3 ztratilo DTM trochu své jedinečné prodejní pointy.“
Kombinace minimální hmotnosti, sekvenční šestistupňové převodovky a propracované aerodynamiky s velkým zadním křídlem zajistila výjimečné jízdní výkony a působivou agilitu na závodním okruhu. Tím byla DTM na dlouhou dobu speciální.
„A přesto je to extrémně vyrovnaný šampionát s absolutní špičkou jezdců, kde musíte říct, že asi je málo srovnatelných šampionátů, kde je kvalita jezdců tak vysoká.
„ADAC si v zásadě vede velmi dobře a snaží se postavit DTM zpět na nové základy,“ pochvaluje si bývalý pilot formule 1. Přestože sám v posledních dvou letech nezávodil, sérii pozorně sledoval a byl tam také přítomen – naposledy při finále DTM 2024 v Hockenheimu.
„V podstatě mě velmi pozitivně překvapilo, jak byl Hockenheim opět zaplněný. Viděl jsem, že čísla byla opět opravdu dobrá.“
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…