Ve voze číslo 60 budou Claudio Schiavoni, Matteo Cressoni a Matteo Cairoli. Zatímco Schiavoni a Cressoni jsou připraveni na svou pátou společnou sezónu FIA WEC, Matteo Cairoli bude pokračovat ve své cestě s týmem poté, co se připojil k Iron Lynx pro finále FIA WEC 2024 na mezinárodním okruhu v Bahrajnu. 28letý Ital je veteránem FIA WEC a má na svém kontě osm startů 24hodinového závodu v Le Mans.
S vozem číslo 61 budou závodit Christian Ried, Maxime Martin a Lin Hodenius. Ried se vrátí k závodění na plný úvazek po jedné sezóně, kdy startoval pouze ve dvou podnicích FIA WEC. Německý jezdec závodil v každé sezóně FIA WEC od vzniku seriálu v roce 2012. Stejně jako Ried i Martin absolvuje svůj první start v seriálu pod hlavičkou Mercedes-AMG. 18letý mladík z Nizozemska, Hodenius přichází z monopostů, poslední dva roky závodil ve formuli 4.
Model Mercedes-AMG LMGT3 bude poprvé soutěžit ve FIA WEC. Na základě nejmodernějšího Mercedes-AMG GT3 byl vyvinut tak, aby vyhovoval předpisům FIA WEC a je vybaven povinnými snímači točivého momentu. Značka se také po více než 25 letech vrátí do Le Mans.
„Jsme velmi spokojeni s tím, jak se formovala sestava jezdců, a za pozitivní spolupráci, kterou jsme dosud navázali s Mercedes-AMG při přípravě na tento nový program. Zatím nás práce na procesu a přípravách opravdu bavila. Jednak budeme pokračovat ve zkušené kombinaci Claudio a Matteo a přidáme Mattea Cairoliho, který s námi soutěžil již loni. Je to opravdu rychlý jezdec a má bohaté zkušenosti s FIA WEC,“ říká Andrea Piccini, ředitel a CEO týmu Iron Lynx.
„Na druhou stranu přivedeme zpět jezdce s nejvíce starty v sérii, Christiana Rieda, spárujeme ho s mladým závodníkem, který vstupuje do své nováčkovské sezóny, Linem Hodeniusem. Ihned při testování byl mimořádně působivý a vybrali jsme ho mezi všechny potenciální kandidáty i přes jeho nízký věk a omezené zkušenosti s vytrvalostními závody. Maxime Martin, který se k němu a Riedovi připojí, poskytne neuvěřitelnou hodnotu. Kromě toho, že je dlouholetým přítelem, je jedním z nejsilnějších světových konkurentů ve vytrvalostních závodech,“ dodává Ital.
Na německém Oscherslebenu začíná tento víkend sezóna DTM. Po pátečních trénincích jsou na vrcholu vozy…
Timo Glock se po třech letech vrací do DTM. O svém navrátu, očekávání a novém…
Nico Müller a Pascal Wehrlein usednou do vozů Hypercars 963 týmu Porsche Penske už v…
Maro Engel vstupuje do své desáté sezony v DTM s Mercedesem. Před prvním víkendem sdělil…
Jules Gounon promluvil o své debutové sezoně v DTM, svých očekáváních a cílech, a mnoho…
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…