Ve voze číslo 60 budou Claudio Schiavoni, Matteo Cressoni a Matteo Cairoli. Zatímco Schiavoni a Cressoni jsou připraveni na svou pátou společnou sezónu FIA WEC, Matteo Cairoli bude pokračovat ve své cestě s týmem poté, co se připojil k Iron Lynx pro finále FIA WEC 2024 na mezinárodním okruhu v Bahrajnu. 28letý Ital je veteránem FIA WEC a má na svém kontě osm startů 24hodinového závodu v Le Mans.
S vozem číslo 61 budou závodit Christian Ried, Maxime Martin a Lin Hodenius. Ried se vrátí k závodění na plný úvazek po jedné sezóně, kdy startoval pouze ve dvou podnicích FIA WEC. Německý jezdec závodil v každé sezóně FIA WEC od vzniku seriálu v roce 2012. Stejně jako Ried i Martin absolvuje svůj první start v seriálu pod hlavičkou Mercedes-AMG. 18letý mladík z Nizozemska, Hodenius přichází z monopostů, poslední dva roky závodil ve formuli 4.
Model Mercedes-AMG LMGT3 bude poprvé soutěžit ve FIA WEC. Na základě nejmodernějšího Mercedes-AMG GT3 byl vyvinut tak, aby vyhovoval předpisům FIA WEC a je vybaven povinnými snímači točivého momentu. Značka se také po více než 25 letech vrátí do Le Mans.
„Jsme velmi spokojeni s tím, jak se formovala sestava jezdců, a za pozitivní spolupráci, kterou jsme dosud navázali s Mercedes-AMG při přípravě na tento nový program. Zatím nás práce na procesu a přípravách opravdu bavila. Jednak budeme pokračovat ve zkušené kombinaci Claudio a Matteo a přidáme Mattea Cairoliho, který s námi soutěžil již loni. Je to opravdu rychlý jezdec a má bohaté zkušenosti s FIA WEC,“ říká Andrea Piccini, ředitel a CEO týmu Iron Lynx.
„Na druhou stranu přivedeme zpět jezdce s nejvíce starty v sérii, Christiana Rieda, spárujeme ho s mladým závodníkem, který vstupuje do své nováčkovské sezóny, Linem Hodeniusem. Ihned při testování byl mimořádně působivý a vybrali jsme ho mezi všechny potenciální kandidáty i přes jeho nízký věk a omezené zkušenosti s vytrvalostními závody. Maxime Martin, který se k němu a Riedovi připojí, poskytne neuvěřitelnou hodnotu. Kromě toho, že je dlouholetým přítelem, je jedním z nejsilnějších světových konkurentů ve vytrvalostních závodech,“ dodává Ital.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…