V rámci restrukturalizace přichází také hned několik nových pilotů. Jusuf a Salman Owegové budou závodit v ADAC GT Masters, zatímco David Schumacher a Arjun Maini také opustili Mercedes kvůli tovární podpoře od Fordu. Proč ale odešel syn bývalého pilota F1 od německé automobilky?
„To proto, že mě bohužel s Mercedesem nečekala žádná budoucnost – alespoň prozatím,“ říká Schumacher v rozhovoru pro Motorsport-Total.com.
„A velmi dobrá příležitost se naskytla s Fordem – společně s HRT, což znamená, že je to stále známé prostředí s novým výrobcem. Znám všechny lidi a jsem také extrémně technologický fanatik. Tohle je zbrusu nové auto a dá se s ním hodně dělat.“
Po dvou letech u Winwardu v DTM už Schumacher loni závodil za tým Huberta Haupta v ADAC GT Masters, i když s Mercedes-AMG GT3. A hned se cítil jako doma v týmu, se kterým obsadil třetí místo.
„ASamozřejmě se vždy měnily maličkosti, například nové pneumatiky,“ říká s odkazem na přechod DTM z Michelinu na Pirelli v roce 2023. „Problém byl spíš v tom, že v Mercedesu jsem byl viděn jako někdo, kdo má status juniora a je relativně nový v oboru, to může znít drsně, ale nikdo mě opravdu nebral vážně a naslouchali spíše starší generaci, která o tom věděla víc. Bohužel mě to trochu srazilo.“
Loňský vítězný tým 24h Spa, Comtoyou Racing, oznamuje své posádky pro letošní sezonu GT World…
V prvním letošním závodě FIA WEC obsadilo Ferrari hned první tři pozice. Po dobu závodu…
Trio továrních jezdců Porsche bude reprezentovat Schumacher CLRT v letošní sezóně GT World Challenge Europe.
Tovární program Genesis oznámil další důležité kroky svého přípravného programu pro vstup do WEC. Místo…
Tovární tým Mercedesu, Winward, potvrdil své posádky pro letošní sezonu GT World Challenge. Na rošt…
Sezóna 2025 DTM se pojede bez Allied Racing. Mluvčí Porsche potvrdil, že bavorský tým nebude…