V rámci restrukturalizace přichází také hned několik nových pilotů. Jusuf a Salman Owegové budou závodit v ADAC GT Masters, zatímco David Schumacher a Arjun Maini také opustili Mercedes kvůli tovární podpoře od Fordu. Proč ale odešel syn bývalého pilota F1 od německé automobilky?
„To proto, že mě bohužel s Mercedesem nečekala žádná budoucnost – alespoň prozatím,“ říká Schumacher v rozhovoru pro Motorsport-Total.com.
„A velmi dobrá příležitost se naskytla s Fordem – společně s HRT, což znamená, že je to stále známé prostředí s novým výrobcem. Znám všechny lidi a jsem také extrémně technologický fanatik. Tohle je zbrusu nové auto a dá se s ním hodně dělat.“
Po dvou letech u Winwardu v DTM už Schumacher loni závodil za tým Huberta Haupta v ADAC GT Masters, i když s Mercedes-AMG GT3. A hned se cítil jako doma v týmu, se kterým obsadil třetí místo.
„ASamozřejmě se vždy měnily maličkosti, například nové pneumatiky,“ říká s odkazem na přechod DTM z Michelinu na Pirelli v roce 2023. „Problém byl spíš v tom, že v Mercedesu jsem byl viděn jako někdo, kdo má status juniora a je relativně nový v oboru, to může znít drsně, ale nikdo mě opravdu nebral vážně a naslouchali spíše starší generaci, která o tom věděla víc. Bohužel mě to trochu srazilo.“
Nico Müller, čerstvě továrním pilotem Porsche, se vrací do World Endurance Championship pro tento víkend…
Laurens Vanthoor sdělil před domácím závodem FIA WEC v belgickém Spa, že není příliš nadšený…
Stoffel Vandoorne má po několika letech opět domácí závod. V minulé sezoně musel 6h Spa…
Malthe Jakobsen, nováček v kategorii Hypercar v FIA World Endurance se před víkendem v belgickém…
Tým WRT oznámil své posádky pro domácí závod Spa 24H. Kromě stálých přihlášek GTWC přibudou…
Šampionát GT World Challenge odstartoval sprinterskou odnož, přičemž piloti zamířili na britský okruh Brands Hatch.…