V rámci restrukturalizace přichází také hned několik nových pilotů. Jusuf a Salman Owegové budou závodit v ADAC GT Masters, zatímco David Schumacher a Arjun Maini také opustili Mercedes kvůli tovární podpoře od Fordu. Proč ale odešel syn bývalého pilota F1 od německé automobilky?
„To proto, že mě bohužel s Mercedesem nečekala žádná budoucnost – alespoň prozatím,“ říká Schumacher v rozhovoru pro Motorsport-Total.com.
„A velmi dobrá příležitost se naskytla s Fordem – společně s HRT, což znamená, že je to stále známé prostředí s novým výrobcem. Znám všechny lidi a jsem také extrémně technologický fanatik. Tohle je zbrusu nové auto a dá se s ním hodně dělat.“
Po dvou letech u Winwardu v DTM už Schumacher loni závodil za tým Huberta Haupta v ADAC GT Masters, i když s Mercedes-AMG GT3. A hned se cítil jako doma v týmu, se kterým obsadil třetí místo.
„ASamozřejmě se vždy měnily maličkosti, například nové pneumatiky,“ říká s odkazem na přechod DTM z Michelinu na Pirelli v roce 2023. „Problém byl spíš v tom, že v Mercedesu jsem byl viděn jako někdo, kdo má status juniora a je relativně nový v oboru, to může znít drsně, ale nikdo mě opravdu nebral vážně a naslouchali spíše starší generaci, která o tom věděla víc. Bohužel mě to trochu srazilo.“
Ford a McLaren plánují postavit své vlastní vozy Hypercar pro sezonu 2027. Původně to měl…
Iron Dames letos vstupují do své oficiálně paté sezony ve World Endurance Championship. Pro tuto…
Letošní Rolex 24 v Daytoně vyhrála posádka #7 s vozem Porsche LMDh, jejíž součástí byl…
Timo Glock je zpět v DTM. Po tříleté přestávce slaví bývalý pilot Formule 1 svůj…
Tovární jezdci Porsche, Thomas Preining a Ayhanchan Guven, zůstávají u Manthey EMA ale přidává se…
Mnohdy považované za vrcholy vytrvalostního závodění, jediné šampionáty, které provozují vozy Hypercar a cíl všech…