V rámci restrukturalizace přichází také hned několik nových pilotů. Jusuf a Salman Owegové budou závodit v ADAC GT Masters, zatímco David Schumacher a Arjun Maini také opustili Mercedes kvůli tovární podpoře od Fordu. Proč ale odešel syn bývalého pilota F1 od německé automobilky?
„To proto, že mě bohužel s Mercedesem nečekala žádná budoucnost – alespoň prozatím,“ říká Schumacher v rozhovoru pro Motorsport-Total.com.
„A velmi dobrá příležitost se naskytla s Fordem – společně s HRT, což znamená, že je to stále známé prostředí s novým výrobcem. Znám všechny lidi a jsem také extrémně technologický fanatik. Tohle je zbrusu nové auto a dá se s ním hodně dělat.“
Po dvou letech u Winwardu v DTM už Schumacher loni závodil za tým Huberta Haupta v ADAC GT Masters, i když s Mercedes-AMG GT3. A hned se cítil jako doma v týmu, se kterým obsadil třetí místo.
„ASamozřejmě se vždy měnily maličkosti, například nové pneumatiky,“ říká s odkazem na přechod DTM z Michelinu na Pirelli v roce 2023. „Problém byl spíš v tom, že v Mercedesu jsem byl viděn jako někdo, kdo má status juniora a je relativně nový v oboru, to může znít drsně, ale nikdo mě opravdu nebral vážně a naslouchali spíše starší generaci, která o tom věděla víc. Bohužel mě to trochu srazilo.“
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…