Svůj první závod odstartuje s týmem GetSpeed při lednovém závodě 24 hodin v Daytoně. Pravděpodobné jsou také programy ve FIA WEC se závodním týmem Iron Lynx a v GT World Challenge Europe. Nicméně na potvrzení se čeká.
„Poté, co jsem se vrátil k BMW, nebyl plán ve skutečnosti znovu tak rychle změnit značku,“ řekl Martin pro Motorsport-Magazin.com.
„Nakonec došlo k několika nedorozuměním. Věci, které mi byly slíbeny, nebyly respektovány. Se Stefanem Wendlem jsem byl v kontaktu před dvěma lety. Teď se to všechno spojilo,“ uzavřel Martin.
Do tovární sestavy Mercedesu byl kromě Martina zařazen i Australan Jayden Ojeda. Potvrzeni byli také Maro Engel, Maximilian Götz, Luca Stolz, Fabian Schiller, Jules Gounon, Ralf Aron, Philip Ellis a Mikael Grenier. Mercedes-AMG stále jedná s dalšími jezdci, včetně Lucase Auera. Arjun Maini, jenž působil posledních pár let v DTM, však značku opouští.
Nově odprezentovaný projekt Hyundai Motorsport, Hypercar Genesis, který vstoupí do WEC v roce 2026, má…
Odchod Andrého Lotterera z Porsche byl nečekaný, dokonce i pro Andrého samotného, ale z Porsche…
Německý závodník bude pokračovat s týmem Alpine v mistrovství světa vytrvalostních závodů i druhou sezónu…
Genesis, prémiová značka Hyundai Motor Group, dnes formálně zahájila svůj prototypový program na elegantním prezentačním…
Iron Dames se pro sezonu 2025 vrací k vozům Porsche GT3 napříč všemi kategoriemi. Celkem…
GT World Challenge se přesunulo do Saúdské Arábie pro velké finále na 6 hodin.