Svůj první závod odstartuje s týmem GetSpeed při lednovém závodě 24 hodin v Daytoně. Pravděpodobné jsou také programy ve FIA WEC se závodním týmem Iron Lynx a v GT World Challenge Europe. Nicméně na potvrzení se čeká.
„Poté, co jsem se vrátil k BMW, nebyl plán ve skutečnosti znovu tak rychle změnit značku,“ řekl Martin pro Motorsport-Magazin.com.
„Nakonec došlo k několika nedorozuměním. Věci, které mi byly slíbeny, nebyly respektovány. Se Stefanem Wendlem jsem byl v kontaktu před dvěma lety. Teď se to všechno spojilo,“ uzavřel Martin.
Do tovární sestavy Mercedesu byl kromě Martina zařazen i Australan Jayden Ojeda. Potvrzeni byli také Maro Engel, Maximilian Götz, Luca Stolz, Fabian Schiller, Jules Gounon, Ralf Aron, Philip Ellis a Mikael Grenier. Mercedes-AMG stále jedná s dalšími jezdci, včetně Lucase Auera. Arjun Maini, jenž působil posledních pár let v DTM, však značku opouští.
Felipe Drugovich a Frederik Vesti byli minulý víkend v Berlíně v rámci Formule E. Drugovich…
Racing Journal Speed Fest na Autodromu Most už příští víkend!
Jenson Button, pilot vozu Cadillac V.Series-R pro tým JOTA Sport v FIA WEC, odejde z…
Cadillac Hertz Team JOTA bere 1-2 v šestihodinovém závdodě v Sao Paulu. Po startu z…
Peugeot zažívá svůj nejsilnější víkend od svého debutu ve WEC. S konzistetními top5 výsledky v…
Alex Lynn věří, že nové povrchy tratí pomáhají Cadillacu více než ostatním, sdělil to novinářům…