Svůj první závod odstartuje s týmem GetSpeed při lednovém závodě 24 hodin v Daytoně. Pravděpodobné jsou také programy ve FIA WEC se závodním týmem Iron Lynx a v GT World Challenge Europe. Nicméně na potvrzení se čeká.
„Poté, co jsem se vrátil k BMW, nebyl plán ve skutečnosti znovu tak rychle změnit značku,“ řekl Martin pro Motorsport-Magazin.com.
„Nakonec došlo k několika nedorozuměním. Věci, které mi byly slíbeny, nebyly respektovány. Se Stefanem Wendlem jsem byl v kontaktu před dvěma lety. Teď se to všechno spojilo,“ uzavřel Martin.
Do tovární sestavy Mercedesu byl kromě Martina zařazen i Australan Jayden Ojeda. Potvrzeni byli také Maro Engel, Maximilian Götz, Luca Stolz, Fabian Schiller, Jules Gounon, Ralf Aron, Philip Ellis a Mikael Grenier. Mercedes-AMG stále jedná s dalšími jezdci, včetně Lucase Auera. Arjun Maini, jenž působil posledních pár let v DTM, však značku opouští.
Oficiální testy na novou sezonu DTM byly zahájeny. Piloti se po zimní přestávce sešli na…
Závodní tým HRT Ford Performance prezentoval své dva piloty.
Loňský šampion Formule E, Pascal Wehrlein, doplní sestavu třetího vozu Porsche Penske pro 24h v…
Pure Rxcing postaví dvojici továrních jezdců Porsche po boku Alexe Malykhina v letošní sezóně GT…
Tresor Attempto Racing nasazuje tři Audi R8 LMS GT3 do GT World Challenge Europe.