Svůj první závod odstartuje s týmem GetSpeed při lednovém závodě 24 hodin v Daytoně. Pravděpodobné jsou také programy ve FIA WEC se závodním týmem Iron Lynx a v GT World Challenge Europe. Nicméně na potvrzení se čeká.
„Poté, co jsem se vrátil k BMW, nebyl plán ve skutečnosti znovu tak rychle změnit značku,“ řekl Martin pro Motorsport-Magazin.com.
„Nakonec došlo k několika nedorozuměním. Věci, které mi byly slíbeny, nebyly respektovány. Se Stefanem Wendlem jsem byl v kontaktu před dvěma lety. Teď se to všechno spojilo,“ uzavřel Martin.
Do tovární sestavy Mercedesu byl kromě Martina zařazen i Australan Jayden Ojeda. Potvrzeni byli také Maro Engel, Maximilian Götz, Luca Stolz, Fabian Schiller, Jules Gounon, Ralf Aron, Philip Ellis a Mikael Grenier. Mercedes-AMG stále jedná s dalšími jezdci, včetně Lucase Auera. Arjun Maini, jenž působil posledních pár let v DTM, však značku opouští.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…