Svůj první závod odstartuje s týmem GetSpeed při lednovém závodě 24 hodin v Daytoně. Pravděpodobné jsou také programy ve FIA WEC se závodním týmem Iron Lynx a v GT World Challenge Europe. Nicméně na potvrzení se čeká.
„Poté, co jsem se vrátil k BMW, nebyl plán ve skutečnosti znovu tak rychle změnit značku,“ řekl Martin pro Motorsport-Magazin.com.
„Nakonec došlo k několika nedorozuměním. Věci, které mi byly slíbeny, nebyly respektovány. Se Stefanem Wendlem jsem byl v kontaktu před dvěma lety. Teď se to všechno spojilo,“ uzavřel Martin.
Do tovární sestavy Mercedesu byl kromě Martina zařazen i Australan Jayden Ojeda. Potvrzeni byli také Maro Engel, Maximilian Götz, Luca Stolz, Fabian Schiller, Jules Gounon, Ralf Aron, Philip Ellis a Mikael Grenier. Mercedes-AMG stále jedná s dalšími jezdci, včetně Lucase Auera. Arjun Maini, jenž působil posledních pár let v DTM, však značku opouští.
Zůstane Timo Glock v roce 2026 u týmu McLaren Dörr Motorsport v DTM? Bývalý jezdec…
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…