Brit řekl, že po zahájení sezóny v Kataru „řádně onemocněl“, když se snažil překonat výkonnostní nevýhodu, která přichází s množstvím kilogramů navíc v kategorii Hypercar FIA WEC, která nezahrnuje řidiče do minimální hmotnosti vozu.
„Byl jsem letos nemocný, protože jsem hodně zhubl. Musel jsem do nemocnice po Kataru s podvýživou. Dostával jsem léky, protože jsem běhal a nejedl a tolik se snažil zhubnout. Je pro mě příliš nebezpečné jít dolů s váhou, kterou chci.“
Calado vysvětlil, že má „pár kilo navíc“, a to může mít za následek výkonnostní nevýhodu až o půl sekundy na kolo na běžném okruhu pro jezdce, který váží o 20 kg méně.
„Rád bych jezdil kvalifikace, ale jsem příliš těžký. Byl bych rád, kdyby se to nějak vyrovnalo jako v motokárách nebo na jiných šampionátech. Není snadné to zvládnout, protože jsou to vytrvalostní závody – tři jezdci na auto.“
Caladovo odhalení přichází v době, kdy existuje tlak na zmírnění výhody, kterou přináší piloti s méně kilogramy. Některé posádky budou i z tohoto důvodu tvořeny pouze dvěma piloty.
Cadillac vítá značku Mobil 1 jako svého hlavního sponzora vozu Cadillac Wayne Taylor Racing V-Series.R…
Evropský šampionát má za sebou druhý závodní víkend letošní sezony. V prvním závodě se podruhé…
Od nedělního závodu na Lausitzringu (25. května 2025) mohou čeští fanoušci konečně vidět a slyšet…
Tým WRT dosáhl ve druhém závodě v Zandvoortu pozoruhodného vítězství, když skvělá zastávka v boxech…
Dvojice Rutronik Racing Patric Niederhauser a Sven Müller zahájila svůj boj o titul ve Sprint…
Již příští měsíc se pojede největší vytrvalostní závod na světě: ikonický 24hodinový závod na francouzském…