Brit řekl, že po zahájení sezóny v Kataru „řádně onemocněl“, když se snažil překonat výkonnostní nevýhodu, která přichází s množstvím kilogramů navíc v kategorii Hypercar FIA WEC, která nezahrnuje řidiče do minimální hmotnosti vozu.
„Byl jsem letos nemocný, protože jsem hodně zhubl. Musel jsem do nemocnice po Kataru s podvýživou. Dostával jsem léky, protože jsem běhal a nejedl a tolik se snažil zhubnout. Je pro mě příliš nebezpečné jít dolů s váhou, kterou chci.“
Calado vysvětlil, že má „pár kilo navíc“, a to může mít za následek výkonnostní nevýhodu až o půl sekundy na kolo na běžném okruhu pro jezdce, který váží o 20 kg méně.
„Rád bych jezdil kvalifikace, ale jsem příliš těžký. Byl bych rád, kdyby se to nějak vyrovnalo jako v motokárách nebo na jiných šampionátech. Není snadné to zvládnout, protože jsou to vytrvalostní závody – tři jezdci na auto.“
Caladovo odhalení přichází v době, kdy existuje tlak na zmírnění výhody, kterou přináší piloti s méně kilogramy. Některé posádky budou i z tohoto důvodu tvořeny pouze dvěma piloty.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…