Brit řekl, že po zahájení sezóny v Kataru „řádně onemocněl“, když se snažil překonat výkonnostní nevýhodu, která přichází s množstvím kilogramů navíc v kategorii Hypercar FIA WEC, která nezahrnuje řidiče do minimální hmotnosti vozu.
„Byl jsem letos nemocný, protože jsem hodně zhubl. Musel jsem do nemocnice po Kataru s podvýživou. Dostával jsem léky, protože jsem běhal a nejedl a tolik se snažil zhubnout. Je pro mě příliš nebezpečné jít dolů s váhou, kterou chci.“
Calado vysvětlil, že má „pár kilo navíc“, a to může mít za následek výkonnostní nevýhodu až o půl sekundy na kolo na běžném okruhu pro jezdce, který váží o 20 kg méně.
„Rád bych jezdil kvalifikace, ale jsem příliš těžký. Byl bych rád, kdyby se to nějak vyrovnalo jako v motokárách nebo na jiných šampionátech. Není snadné to zvládnout, protože jsou to vytrvalostní závody – tři jezdci na auto.“
Caladovo odhalení přichází v době, kdy existuje tlak na zmírnění výhody, kterou přináší piloti s méně kilogramy. Některé posádky budou i z tohoto důvodu tvořeny pouze dvěma piloty.
Macau GT Cup opět přilákal pole globálních superhvězd GT3, aby bojovaly na slavném okruhu Guia…
Od svého odchodu z formule 1 na konci roku 2022 Sebastian Vettel nezávodil v žádné…
V Class 1 DTM jezdil Rene Rast s Audi od titulu k titulu, ale letos…
Česká závodnice Gabriela Jílková vycestovala do španělské Jaramy, kde se zúčastnila testů Formule E.
Tovární jezdec Mercedes-AMG Jules Gounon zaujal při svém debutu v DTM v Hockenheimu jako náhrada…
Knopp a Zulauf jsou vítězové ADAC GT4 Germany. Svou konzistencí dokázali porazit již zavedené šampiony…