Brit řekl, že po zahájení sezóny v Kataru „řádně onemocněl“, když se snažil překonat výkonnostní nevýhodu, která přichází s množstvím kilogramů navíc v kategorii Hypercar FIA WEC, která nezahrnuje řidiče do minimální hmotnosti vozu.
„Byl jsem letos nemocný, protože jsem hodně zhubl. Musel jsem do nemocnice po Kataru s podvýživou. Dostával jsem léky, protože jsem běhal a nejedl a tolik se snažil zhubnout. Je pro mě příliš nebezpečné jít dolů s váhou, kterou chci.“
Calado vysvětlil, že má „pár kilo navíc“, a to může mít za následek výkonnostní nevýhodu až o půl sekundy na kolo na běžném okruhu pro jezdce, který váží o 20 kg méně.
„Rád bych jezdil kvalifikace, ale jsem příliš těžký. Byl bych rád, kdyby se to nějak vyrovnalo jako v motokárách nebo na jiných šampionátech. Není snadné to zvládnout, protože jsou to vytrvalostní závody – tři jezdci na auto.“
Caladovo odhalení přichází v době, kdy existuje tlak na zmírnění výhody, kterou přináší piloti s méně kilogramy. Některé posádky budou i z tohoto důvodu tvořeny pouze dvěma piloty.
Genesis má za sebou úspěšný shakedown nového Hypercaru GMR-001. Přesné místo konání tohoto shakedownu není…
Druhé vítězství sezóny, 30. vítězství v kariéře DTM: René Rast zažil fantastickou neděli během pátého…
Trojnásobný šampion DTM René Rast si zajistil další vítězství v rámci německého šampionátu.
Šampionát DTM se přesouvá do druhé poloviny letošní sezóny, přičemž Jack Aitken dominoval sobotnímu závodu…
Nick Cassidy, bývalý pilot DTM a současný vícemistr Formule E, spolu s Peugeotem, silně naznačil…
Není to tak dlouho, co McLaren slavil své vítězství téměř po deseti letech. Nyní se…