Brit řekl, že po zahájení sezóny v Kataru „řádně onemocněl“, když se snažil překonat výkonnostní nevýhodu, která přichází s množstvím kilogramů navíc v kategorii Hypercar FIA WEC, která nezahrnuje řidiče do minimální hmotnosti vozu.
„Byl jsem letos nemocný, protože jsem hodně zhubl. Musel jsem do nemocnice po Kataru s podvýživou. Dostával jsem léky, protože jsem běhal a nejedl a tolik se snažil zhubnout. Je pro mě příliš nebezpečné jít dolů s váhou, kterou chci.“
Calado vysvětlil, že má „pár kilo navíc“, a to může mít za následek výkonnostní nevýhodu až o půl sekundy na kolo na běžném okruhu pro jezdce, který váží o 20 kg méně.
„Rád bych jezdil kvalifikace, ale jsem příliš těžký. Byl bych rád, kdyby se to nějak vyrovnalo jako v motokárách nebo na jiných šampionátech. Není snadné to zvládnout, protože jsou to vytrvalostní závody – tři jezdci na auto.“
Caladovo odhalení přichází v době, kdy existuje tlak na zmírnění výhody, kterou přináší piloti s méně kilogramy. Některé posádky budou i z tohoto důvodu tvořeny pouze dvěma piloty.
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…
Macau GT Cup opět přilákal pole globálních superhvězd GT3, aby bojovaly na slavném okruhu Guia…