Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak v LMGT3. Reaguje tím na nové pravidlo, podle kterého musí mít každý tým v kategorii Hypercar minimálně dva vozy.
Během prvního roku programu LMDh se partnerství Lamborghini Iron Lynx zavázalo ke všem kolům WEC. Také se zavázali ke všem kolům IMSA SportsCar Championship Endurance Cup kromě zahájení sezóny 24 Hours of Daytona.
Oba SC63 se spojily na 24h Le Mans ve dnech 15.-16. června spolu se dvěma Lamborghini Huracan LMGT3 EVO2 ve třídě LMGT3 WEC. Lamborghini však čelí potenciálním rozpočtovým problémům. Vzhledem k tomu, že WEC požaduje, aby výrobci v příštím roce zadali dva Hypercary, Lamborghini se údajně rozhodlo, že to nezvládne.
To znamená, že si budou muset vybrat mezi dvěma předními šampionáty sportovních těchto vozů, IMSA a WEC. Protože IMSA umožňuje výrobcům přihlásit do třídy GTP jediné auto, je pravděpodobné, že Lamborghini zvolí tuto cestu.
Program LMGT3 bude také stažen z WEC, přičemž napjatý vztah mezi Iron Lynx a Lamborghini znamená zastavení alespoň úplného programu WEC v obou kategoriích. Říká se, že za stažením Lamborghini stojí různé motivy, jako jsou finanční problémy a frustrace z Iron Lynx ohledně nedostatků produktivních výsledků napříč Hypercar a LMGT3. Dosud není jasné, kdo bude usilovat o pokračování Lamborghini IMSA, přičemž vyloučí společnost Iron Lynx, která využívala členy týmu technické podpory Prema.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…