Následovalo přiznání, že jejich program SC63 LMDh byl přezkoumáván, po středečním oznámení, že Iron Lynx, jeho partner v kampaních Hypercar a LMGT3, přechází na Mercedes v GT3. Technický ředitel Lamborghini Rouven Mohr začátkem tohoto měsíce odhalil, že pro projekt SC63 byly na stole všechny možnosti.
Navrhl zmenšení její kampaně tak, aby se soustředila buď na WEC, nebo na IMSA SportsCar Championship, ale nevyloučil její úplné odstranění. Mohr citoval nové pravidlo ve WEC pro rok 2025, které požaduje, aby tovární týmy v Hypercaru musely provozovat dvě auta. Tvrdil, že Lamborghini nemělo zdroje, ať už technické, ani finanční, na to, aby v roce 2025 postavilo tři SC63 ve dvou sériích.
Letos Iron Lynx propagoval jeden vůz v kompletním WEC a jeden v endurech IMSA. Lamborghini zatím mlčí o svých plánech na příští rok a o tom, zda bude SC63 nadále závodit v IMSA, ale bylo naplánováno učinit krátké prohlášení později v pátek.
Ve WEC je 18 vozů Hypercar, v původním seznamu pro letošní sezónu o jedno méně. Zmizení Lamborghini a Isotty Fraschini, které ukončily svou první kampaň v roce 24 po červencovém kole Interlagos, a přechod britského týmu Jota ze zákaznického týmu Porsche k továrnímu zástupci Cadillacu tento pokles vysvětluje.
Thomas Jäger, technický ředitel Mercedesu v DTM pro leotšní sezonu, v rozhovoru pro media popsal…
Šéf týmu Jaguar TCS Racing ve formuli E odejde ze své pozice v týmu na…
Šampionát DTM se vrací na závodní okruhy. Devět prémiových výrobců a mezinárodní pole s 24…
Vůz #46, tedy i Valentino Rossi, zísiává druhé kategorii LMGT3 na italské Imole. Závod vyhrálo…
Ferrari #51 vítězí v domácím závodě na Imole po startu z pole position. BMW #15…
Před závodním víkendem FIA WEC na italské Imole hovořil Valentino Rossi s domácími novináři o…