Následovalo přiznání, že jejich program SC63 LMDh byl přezkoumáván, po středečním oznámení, že Iron Lynx, jeho partner v kampaních Hypercar a LMGT3, přechází na Mercedes v GT3. Technický ředitel Lamborghini Rouven Mohr začátkem tohoto měsíce odhalil, že pro projekt SC63 byly na stole všechny možnosti.
Navrhl zmenšení její kampaně tak, aby se soustředila buď na WEC, nebo na IMSA SportsCar Championship, ale nevyloučil její úplné odstranění. Mohr citoval nové pravidlo ve WEC pro rok 2025, které požaduje, aby tovární týmy v Hypercaru musely provozovat dvě auta. Tvrdil, že Lamborghini nemělo zdroje, ať už technické, ani finanční, na to, aby v roce 2025 postavilo tři SC63 ve dvou sériích.
Letos Iron Lynx propagoval jeden vůz v kompletním WEC a jeden v endurech IMSA. Lamborghini zatím mlčí o svých plánech na příští rok a o tom, zda bude SC63 nadále závodit v IMSA, ale bylo naplánováno učinit krátké prohlášení později v pátek.
Ve WEC je 18 vozů Hypercar, v původním seznamu pro letošní sezónu o jedno méně. Zmizení Lamborghini a Isotty Fraschini, které ukončily svou první kampaň v roce 24 po červencovém kole Interlagos, a přechod britského týmu Jota ze zákaznického týmu Porsche k továrnímu zástupci Cadillacu tento pokles vysvětluje.
Po jedné sezoně s vozem Lamborghini GT3 ve WEC se sytě růžová posádka Iron Dames…
Mercedes-AMG vstupuje do World Endurance Championship pro sezonu 2025. V kategorii LMGT3 bude mít dva…
Maro Engel vyhrál dramatický závod Světového poháru FIA GT, když odolal pětisekundové penalizaci za způsobení…
Cadillac Racing přizpůsobil svůj tovární program pro svou třetí sezónu ve WEC, jelikož JOTA je…
Dle webu Sportscar 365, Lamborghini zvažuje kompletní ochod z WEC, jak v kategorii Hypercar, tak…
Trojnásobný vítěz závodu 24 hodin Le Mans Andre Lotterer věří, že letošní zisk titulu mistra…