Následovalo přiznání, že jejich program SC63 LMDh byl přezkoumáván, po středečním oznámení, že Iron Lynx, jeho partner v kampaních Hypercar a LMGT3, přechází na Mercedes v GT3. Technický ředitel Lamborghini Rouven Mohr začátkem tohoto měsíce odhalil, že pro projekt SC63 byly na stole všechny možnosti.
Navrhl zmenšení její kampaně tak, aby se soustředila buď na WEC, nebo na IMSA SportsCar Championship, ale nevyloučil její úplné odstranění. Mohr citoval nové pravidlo ve WEC pro rok 2025, které požaduje, aby tovární týmy v Hypercaru musely provozovat dvě auta. Tvrdil, že Lamborghini nemělo zdroje, ať už technické, ani finanční, na to, aby v roce 2025 postavilo tři SC63 ve dvou sériích.
Letos Iron Lynx propagoval jeden vůz v kompletním WEC a jeden v endurech IMSA. Lamborghini zatím mlčí o svých plánech na příští rok a o tom, zda bude SC63 nadále závodit v IMSA, ale bylo naplánováno učinit krátké prohlášení později v pátek.
Ve WEC je 18 vozů Hypercar, v původním seznamu pro letošní sezónu o jedno méně. Zmizení Lamborghini a Isotty Fraschini, které ukončily svou první kampaň v roce 24 po červencovém kole Interlagos, a přechod britského týmu Jota ze zákaznického týmu Porsche k továrnímu zástupci Cadillacu tento pokles vysvětluje.
Peugeot Sport oznamuje své posádky pro sezonu 2025 ve World Endurance Championship. Složení jezdců se…
Francouzský tým, jenž startuje ve FIA WEC, oznámil další dva piloty do svých sestav. Arnold…
Tým WRT oznámil jezdecké sestavy pro sezónu FIA WEC 2025. Valentino Rossi bude pokračovat.
Cadillac Racing ve spojení s týmem Cadillac Hertz Team JOTA dnes odhalili vzhled svých dvou…
Nicki Thiim je továrním jezdcem Aston Martin již deset let, přestože program GT britské značky…
Sestava továrních jezdců BMW M Motorsport dostává další posílení pro sezonu 2025. 22letý Belgičan, Ugo…