Následovalo přiznání, že jejich program SC63 LMDh byl přezkoumáván, po středečním oznámení, že Iron Lynx, jeho partner v kampaních Hypercar a LMGT3, přechází na Mercedes v GT3. Technický ředitel Lamborghini Rouven Mohr začátkem tohoto měsíce odhalil, že pro projekt SC63 byly na stole všechny možnosti.
Navrhl zmenšení její kampaně tak, aby se soustředila buď na WEC, nebo na IMSA SportsCar Championship, ale nevyloučil její úplné odstranění. Mohr citoval nové pravidlo ve WEC pro rok 2025, které požaduje, aby tovární týmy v Hypercaru musely provozovat dvě auta. Tvrdil, že Lamborghini nemělo zdroje, ať už technické, ani finanční, na to, aby v roce 2025 postavilo tři SC63 ve dvou sériích.
Letos Iron Lynx propagoval jeden vůz v kompletním WEC a jeden v endurech IMSA. Lamborghini zatím mlčí o svých plánech na příští rok a o tom, zda bude SC63 nadále závodit v IMSA, ale bylo naplánováno učinit krátké prohlášení později v pátek.
Ve WEC je 18 vozů Hypercar, v původním seznamu pro letošní sezónu o jedno méně. Zmizení Lamborghini a Isotty Fraschini, které ukončily svou první kampaň v roce 24 po červencovém kole Interlagos, a přechod britského týmu Jota ze zákaznického týmu Porsche k továrnímu zástupci Cadillacu tento pokles vysvětluje.
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…