Prvních pět kol se jelo za Safety Carem kvůli dešti. Raffaele Marciello z BMW usiloval o třetí vítězství v řadě a hned na začátku si vybudoval druhý náskok, protože bylo jasné, že druhé BMW Driese Vanthoora s WRT se trápí v náročných podmínkách.
Vanthoor se brzy ocitl pod tlakem AF Corse Ferrari 296 Antonia Fuoca a vítěz závodu 24 hodin Le Mans se na konci 8. kola z 16 ponořil do zatáčky, čímž získal pozici. Jezdec Mercedesu Engel byl dalším, kdo vyzval Vanthoora a jezdci se lehce dotkli, což BMW poslalo směrem do bariér v Solitude Esses a Belgičan musel odstoupit pro zlomené zavěšení.
Marciellova výhoda byla v této fázi 1,6 s, ale létající Fuoco byl okamžitě na zadním křídle BMW a zajel vzrušujících posledních sedm kol. Brzy se k němu přidal Engel, když trio několik kol jelo nárazník na nárazník, ale žádný z nich se nedokázal dostat dopředu.
To bylo do doby, než Fuoco dokončil kopii svého útoku jako předtím na Vanthoora, aby se v závěru 14. kola ujal vedení. Marciello se ale pokusil okamžitě útok oplatit.
Marciello pak při ataku ale při brždění postrčil Fuoca a poslal ho mimo trať, zároveň na vlhké vozovce vycestoval také. Přihlížející Engel se ujal vedení, zatímco Fuoco se propadl na deváté místo a Marciello zajel do boxů.
Ale ještě zbýval jeden poslední zvrat, protože Engel dostal penalizaci 5s za předchozí střet s Vanthoorem.
Jezdec týmu GMR však překročil čáru bez dalších vozů v dohledu, aby vyhrál s náskokem 11,6 s před zbytkem. Tím si pilot zajistil čtvrté vítězství v Macau.
Augusto Farfus a Sheldon van der Linde zachránili čest BMW, když tato dvojice dokončila stupně vítězů, i když na vítěze značně ztratila.
Č. | Jezdec | Vůz | Čas | Ztráta | |
---|---|---|---|---|---|
1 | 130 | Maro Engel | Mercedes | 45’44.519 | |
2 | 89 | Augusto Farfus | BMW | 45’51.160 | 6.641 |
3 | 31 | S.van der Linde | BMW | 45’54.818 | 10.299 |
4 | 911 | Alessio Picariello | Porsche | 45’55.400 | 10.881 |
5 | 25 | Laurens Vanthoor | Porsche | 45’55.724 | 11.205 |
6 | 33 | Christopher Haase | Audi | 45’56.988 | 12.469 |
7 | 63 | Edoardo Mortara | Lamborghini | 45’57.544 | 13.025 |
8 | 36 | Ricardo Feller | Audi | 45’58.340 | 13.821 |
9 | 83 | Antonio Fuoco | Ferrari | 45’59.372 | 14.853 |
10 | 77 | Daniel Juncadella | Mercedes | 46’00.456 | 15.937 |
11 | 50 | Yifei Ye | Ferrari | 46’03.594 | 19.075 |
12 | 7 | Ralf Aron | Mercedes | 46’04.258 | 19.739 |
13 | 88 | Laurin Heinrich | Porsche | 46’04.457 | 19.938 |
14 | 51 | Daniel Serra | Ferrari | 46’05.717 | 21.198 |
15 | 4 | Thomas Preining | Porsche | 46’06.688 | 22.169 |
16 | 566 | Hong Li Ye | Porsche | 46’07.358 | 22.839 |
17 | 10 | Adderly Fong | Audi | 46’31.569 | 47.050 |
18 | 1 | R.Marciello | BMW | 43’44.356 | |
19 | 99 | Jules Gounon | Mercedes | 46’36.797 | |
20 | 30 | James Yu | Audi | 46’41.455 | |
– | 32 | Dries Vanthoor | BMW | 28’34.135 | |
– | 19 | Matteo Cairoli | Lamborghini | 20’08.314 | |
– | 8 | Luca Engstler | Lamborghini | – |
Comtoyou Racing vstupuje do DTM se dvěma belgičany, Gillesem Magnusem a Nicolasem Baertem.
ABT Sportsline představil své nové partnerství s Lamborghini v Alpách, spolu s jezdci i vozem.…
Arthur Leclerc, mladší bratr pilota F1, byl oznámen pro celou sezonu GT World Challenge s…
Ferrari minulý týden odhalilo zbarvení svých továrních Hypercars pro letošní sezonu WEC, spolu s plány…
Bývalý pilot F1, Logan Sargeant, „odchází ze závodění“ dva měsíce poté, co se připojil k…
Tým WRT bude i v letošním roce působit s dvěma vozy BMW M4 GT3 Evo…